۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۶۸۵۹۷
امام جمعه سیهات عربستان؛

پیروزی مقاومت اسلامی در یاد مسلمانان باقی می‎ماند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سیهات عربستان اظهار داشت: دشمن با ایجاد فتنه‎های دینی میان ملت‎های اسلامی می‎خواهد از آب گل‎آلود ماهی بگیرد.
حجت الاسلام سيد حسن نمر الموسوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن نمر، امام جمعه سیهات عربستان، روز گذشته در مسجد حمزه بن عبدالمطلب سیهات با اشاره به منزلت والای امیرمؤمنان (ع) و ایستادگی برادرانه در سختی‎ها و مشکلات در کنار پیامبر خدا(ص) گفت: مسلمانان در برهه کنونی باید از صفات حضرت علی(ع) در سختی‎ها و مشقات زندگی الگوی برداری کنند.

 

وی مسلمانان را از فتنه‎های دینی و تبعیض نژادی که سبب گسترش تنفر و خصومت است، برحذر کرد و اظهار داشت: افراط‎گرایان فتنه‎های دینی را حربه مناسبی برای ایجاد نفرت در دل‎های مردم می دانند.

 

حجت الاسلام نمر با بیان اینکه رسانهها غربی در بحران فتنه‎های دینی میان ملت‎های اسلامی نقش داشتند، تأکید کرد: جامعه اسلامی که در عصر کنونی با فتنههای دینی دشمنان دست وپنجه می‎زند، به روحیه صمیمیت و دوستی نیازمند است.

 

وی با اشاره به سالگرد آزادی لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی در سال 2000  میلادی خاطرنشان کرد: این رویداد برای امت اسلامی سالگردی با شکوه و عظیم است و در یاد مسلمانان باقی می ماند.

 

این عالم شیعی عربستانی با برحذر کردن ملت‎های اسلامی از دسیسه‎های دشمن تأکید کرد: دشمن برای نفوذ فتنه میان ملت‎های اسلامی از هر حربه ای استفاد می کند و  می‌خواهد با این اقدام شیطانی از آب گل‌آلود ماهی بگیرد./9456/ب903/د

ارسال نظرات