۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۱۶۸۷۹۳
شیخ نعیم قاسم:

نبرد کنونی میان گفتمان مقاومت و گفتمان آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان، مقاومت را تنها راهکار برای مقابله با رژیم صهیونیستی و کشورهای استکباری توصیف کرد و گفت: نبرد کنونی، نبرد میان گفتمان مقاومت و گفتمان آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
شيخ نعيم قاسم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل جنبش حزب الله لبنان روز گذشته در دیداری سیاسی با شماری از نخبه‌های این کشور فرارسیدن سالگرد پیروزی مقاومت در آزادسازی جنوب لبنان را تبریک گفت و خاطرنشان ساخت: خروج ذلت بار نیروهای رژیم صهیونیستی در سال 2000 حماسه بزرگ ملت لبنان و مقاومت اسلامی بود.

 

وی افزود: این پیروزی، نقطه عطف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بود که تاثیر بسزایی در جامعه لبنان داشت، تاجایی که می‌توان تاریخ لبنان را به قبل از پیروزی و بعد از پیروزی مقاومت تقسیم کرد.

 

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که مقاومت اسلامی توانست مسأله فلسطین را که در شرف فراموشی بود احیا کرده و آرمان های فلسطین را در جهان همه گیر سازد.

 

معاون سید حسن نصرالله ادامه داد که این پیروزی‎ها به همگان نشان داد که مقاومت تنها راهکار برای مواجهه و پیروزی در مقابل رژیم صهیونیستی است.

 

وی تاکید کرد: حزب الله لبنان به واسطه تقویت توان نظامی و انسانی خود به دنبال احقاق حقوق ملت لبنان و سایر کشورهای مسلمانان و همچنین بالا بردن آمادگی خود برای مواجهه با تجاوزهای دشمنان است.

 

شیخ نعیم قاسم گفت: در برهه کنونی دو گفتمان وجود دارد؛ گفتمان مقاومت و گفتمان آمریکایی و اسراییلی که همواره در حال مواجهه و درگیری با یکدیگر هستند./983/ب902/د

ارسال نظرات