۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۶۹۱۱۷

برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرائت قران کریم درفیلیپین

خبرگزاری رسا ـ سی و نهمین دور مسابقات سراسری قرائت قرآن مجید با شعار "قرآن کریم، پیام صلح واتحاد" در مانیل پایتخت فیلیپین برگزار شد.
قرآن کريم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سی و نهمین دور مسابقات سراسری قرائت قرآن مجید با حضور تعداد کثیری از شخصیت های دولتی، فرهنگی،علمی، دانشگاهی و نمایندگان مناطق مسلمان نشین سراسر کشور، رییس کمیسیون صلح مسلمانان، سادایین وزیرمشاور درامور مسلمین، سفیرکویت ونمایندگانی از سفارتخانه های، عربستان سعودی، اندونزی، برونی دارالسلام، مصر، قطر، مالزی، بنگلادش وسرپرست رایزنی فرهنگی ایران در سالن اجتماعات مرکز فیلم دانشگاه یو پی فیلیپین برگزار شد.

 

پس از اجرای سرود ملی و قرائت قرآن کریم، مراسم با سخنان "مهول ک. سادایین"، وزیر مشاور در امور مسلمانان فیلیپین به طور رسمی آغاز به کار کرد.

 

در این دور از مسابقات که با شرکت 32 نفر از برگزیدگان استانها و مناطق مختلف جغرافیایی فیلیپین در دانشگاه  یوپی برگزار شد، آقایان فیم بایابایا و محمد سعودی کاند یسا از قرآن آموزان دارالقرآن محمد رسول الله (ص) منطقه کتوباتو واقع در میندانائو به مقامهای اوّل و دوّم و خانم ثریدا آمپاتوان از دارالقرآن مذکور نیز به مقام سوّم در رده بانوان دست یافتند.

 

سی و نهمین دور مسابقات سراسری قرآن کریم در سطح کشور فیلیپین با عنوان «قرآن کریم، پیام صلح و اتحاد» برگزار شد./980/ب102/د

ارسال نظرات