۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۱۶۹۴۹۷
سید علی فضل الله:

کسی فریاد یاری‎طلبی مسجد الاقصی را نمی‎شنود

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه منطقه حاره حریک لبنان از بی‎توجهی حاکمان کشورهای عربی به تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی در فلسطین به شدت انتقاد کرد.
سيد علي فضل الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، خطیب جمعه منطقه حاره حریک لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد امامین حسنین(ع) برگزار شد از برگزاری نماز مشترک میان شیعیان و اهل تسنن در عراق استقبال کرد و گفت: دشمنان می خواهند عراق را در فتنه مذهبی غرق سازند و از مردم عراق می خواهم این نماز را در سراسر این کشور برگزار کنند.

 

وی با اشاره به این که بحران در سوریه به هیچ وجه مردمی نیست، افزود: بحران در این کشور تنها با گفت‎وگو و مذاکره قابل حل است تا سوریه بتواند به مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ادامه دهد.

 

حجت الاسلام فضل الله تصریح کرد: کسانی که خواستار ادامه نزاع در سوریه هستند، مطمئنا خیر و صلاح ملت این کشور را نمی خواهند.

 

خطیب جمعه بیروت با اشاره به آمادگی رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: صهیونیست ها با مانور و تمرینهای نظامی می خواهد در آمادگی باقی بماند تا بتواند در بهترین فرصت به مقدسات اسلامی ضربه وارد کند.

 

وی ادامه داد: شهرک سازی صهیونیست ها نیز همچنان در میان سکوت کشورهای عربی ادامه دارد و کسی به فریاد یاری خواهی مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی توجهی نمی کند.

 

حجت الاسلام فضل الله در پایان خاطر نشان ساخت: کشورهای عربی و اسلامی در نزاع مذهبی و فتنه سیاسی غوطه ور شده و حاکمان عربی و اسلامی که مدعی حمایت از فلسطین هستند، از این مسأله بسیار مهم غافل شده‎اند./980/ب901/د

ارسال نظرات