۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۶۹۹۵۶
راه امام/ اندیشمند مصری:

تبدیل سفارت رژیم صهیونیستی به فلسطین نقطه عطف انقلاب امام بود/ صهیونیست‎ها به دست آیت الله خامنه‎ای نابود می‎شوند

خبرگزاری رسا ـ اندیشمند و متفکر مصری به تاثیرگذاری حضرت آیت الله خامنه‌ای در جهان اسلام اشاره کرد و بیان داشت: هجمه برخی شخصیت‌های عربی و اسلامی به ولایت فقیه در راستای اهداف رژیم صهیونیستی و آمریکا است.
سفارت فلسطين در اول انقلاب

 
دکتر احمد هلال اندیشمند و متفکر مصری در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، با اشاره به هجمه‌های وارد شده از سوی برخی شخصیت‌های عربی و اسلامی مبنی بر عدم مشروعیت ولایت فقیه گفت: منافقان همه تلاش خود را برای ضربه زدن به ولایت فقیه به کار گرفته‌اند تا بتوانند از عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف و مصالح صهیونیست‌ها بکاهند.
 
احمد هلال با اشاره به نفوذ کلام حضرت آیت الله خامنه‌ای در دل و جان همگان، خاطرنشان کرد: به امید خدا پیروزی و نصرت مسلمانان در برابر صهیونیست‌ها و آمریکا با دستان رهبر انقلاب اسلامی ایران رقم خواهد خورد.
 
وی توجه حضرت آیت الله خامنه‌ای به مستضعفان و مظلومان در ایران و سایر کشورهای اسلامی را یکی از عوامل محبوبیت وی خواند و رفتار این شخصیت نورانی را الگویی برای همه پادشاهان و رهبران کشورهای عربی و اسلامی برشمرد.
 
هلال همچنین اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران با ادامه راه امام خمینی(ره) روز و شب در تلاش است که امت اسلامی را حول یک کلمه واحد جمع کند. در واقع راه امام در سیره حضرت آیت الله خامنه ای مشاهده می شود.
 
این شخصیت مصری با اشاره به سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: امام خمینی(ره) عالمی ربانی بود که توانست با اقدامات جهادی خود امت اسلامی را بیدار ساخته و انقلاب اسلامی ایران را رهبری کند. شیعیان در تاریخ اسلام انقلاب های بسیاری را ترتیب دادند اما انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل توانست همه اقشار و اصناف جامعه را باخود همراه کند.
 
وی  ارتحال امام را ضربه بزرگی به امت اسلامی دانست و گفت: روز رحلت امام خمینی را روز بسیار بزرگ و اندوهناکی بود که مسلمانان را سوگوار ساخت،گرچه مسلمانان این شخصیت نورانی را از دست دادند اما سیره و راه وی همچنان ادامه دارد.
 
این اندیشمند مصری با اشاره به مقاومت امام خمینی و حضرت آیت الله خامنه‌ای در مقابل استکبار جهانی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت انقلاب اسلامی شناخت دقیق آمریکا و توطئه‌های شوم این کشور استکباری است که سبب عظمت جمهوری اسلامی ایران در جهان شده است.
 
احمد هلال بستن سفارت رژیم صهیونیستی در تهران و تبدیل آن به سفارت فلسطین را گام بسیار مهم انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: اگر انقلاب‌های عربی نیز به مقابله به رژیم صهیونیستی و آمریکا می‌پرداختند سرنوشت بهتر و مناسب‌تری را به دنبال داشتند.
 
وی در پایان خاطرنشان ساخت: ایران با وجود همه تحریم‌ها و بدخواهی‌ها از سوی آمریکا با مشارکت برخی منافقان عرب به پیشرفت روز افزون خود ادامه داده و با مقاومت مثال زدنی خود بار دیگر حقانیت اسلام را به همگان ثابت خواهد کرد./983/ب904/ک
ارسال نظرات