۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۷۰۱۶۹
سه دهه اقتدار اسلامی(15)؛

یکی از علمای عربستان: حمایت آیت الله خامنه‎ای از مستضعفان منجر به بیداری اسلامی شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای عربستان سعودی با اشاره به امتداد راه امام راحل از سوی رهبر انقلاب اسلامی گفت: حمایت آیت الله خامنه‎ای از مستضعفان بیداری اسلامی را در پی داشت.
اجلاس بين المللي علما و بيداري اسلامي با حضور ولي امر مسلمين

 

حجت الاسلام شیخ عبدالله صالح الیاسین یکی از علمای عربستان در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، بیان داشت: حضرت آیت الله خامنه‌ای قدم جای پای امام راحل گذاشت و سیره وی را ادامه داد. این شخصیت بزرگوار گام‌های بسیار مهمی را در حمایت از مستضعفان و در مقاومت در برابر استکبار جهانی برداشته است و این موارد نشان دهنده این است که همه خوبی‌ها و مزایای امام خمینی(ره) در حضرت آیت الله خامنه‌ای متجلی و بارز شده است.

 

وی افزود:حمایت آیت الله خامنه‎ای از مستضعفان بیداری اسلامی را در پی داشت.

 

حجت الاسلام عبدالله صالح تصریح کرد: با وجود اینکه مقاومت و ایستادگی حضرت آیت الله خامنه‌ای در برابر فشارها و هجمه‌های غرب هزینه‌هایی را برای وی در برداشته است اما این شخصیت بزرگوار به هیچ وجه عقب نشینی نکرده است. می‌توان گفت رهبر انقلاب امتداد راه امام خمینی(ره) است.

 

 

شیخ عبدالله صالح الیاسین با تاکید بر تأثیر گذاری سخنان امام راحل در همه ملت‌های جهان بیان داشت: امام خمینی(ره) نه تنها توانست مسلمانان را با خود همراه کند بلکه روزنه امیدی برای همه مستضعفان و مظلومان جهان ایجاد کرد.

 

این عالم عربستانی اساسی ترین اقدام کشورهای استکباری برای ضربه به مسلمانان را ایجاد درگیری‌های داخلی عنوان کرد و گفت: آمریکا در کشورهای مختلف با استفاده از اختلافات داخلی ملت‌ها توانسته است اهداف خود را به سرمنزل مقصود برساند.



وی بیداری و بصیرت ملت ایران و فداکاری آنان را عامل مهم موفقیت انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اعتقاد ملت ایران به وجوب اطاعت از ولایت فقیه موجب پیشرفت این کشور شده است.

 

این عالم عربستانی افزود: راستگویی و صدق امام خمینی(ره) در سخنان و بیاناتش که همواره با تکیه بر عدالت و آزادی بیان میداشت، سبب فراگیر شدن اظهارات وی در میان ملت‌ها شد.


حجت الاسلام عبدالله صالح تاکید کرد: هر کسی تاریخ را به خوبی مطالعه کرده باشد خواهد فهمید که کشورهای استکباری و رژیم صهیونیستی به هیچ وجه خیرخواه مسلمانان نیستند و تنها به منافع و مصالح خود می‌اندیشند. امام خمینی (ره) به خوبی این موضوع را درک و با آن مقابله کرد./983/ب911/ک

 

 

 

ارسال نظرات