۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۷۰۳۴۵

ویژه‌نامه طلوع خورسید چاپ و منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه طلوع خورشید به مناسبت بیست و پنجمین سال آغاز رهبری رهبر معظم انقلاب چاپ و منتشر شد.
ويژه نامه طلوع خورشيد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ویژه نامه طلوع خورشید به مناسبت بیست و پنجمین سال آغاز رهبری رهبر معظم انقلاب چاپ و منتشر شد.

 

در پیشگفتار این ویژه نامه آمده است: 24 سال قبل در غم انگیزترین روزهای تاریخ پر فراز ونشیب ملت ایران در تراکم کینه دشمنان اسلامی و قرآن و در طوفان مصیبت ارتحال مقتدای بلند آوازه و معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمةالله‌علیه بار پیر کننده رهبری را فداکارانه بر دوش گرفت تا کسی انقراض سلسله خورشید را باور نکند، خبر انتخاب او پس از آن طوفان مهیب نسیم عنایتی بود که بر دل های غمدیده وزیدن گرفت و خامنه ای عصاره اشک هایی شد که بر آستان پیر جماران ریختیم.

 

سوابق، شایسته رهبری، شناخت لحظه ها، پیشنهاد آقای خامنه ای، حضور در جبهه ها، رهبر اصیل اسلامی، تضعیف شما را حرام می دانم، لباس سربازی، تدبیر فرماندهی کل قوا، مسیح را در رهبری ایران دیدم و با دیدنش همه را فراموش کردم از مطالب درج شده در این نشریه هستند.

 

همچنین در قسمت دوم پیشگفتار این ویژه نامه خواهیم خواند: اکنون نه تنها دوستان که دشمنان آرمان های امام نیز بر تدبیر و شجاعت شگفت آور جانشین خلف امام بت شکن، شهادت می دهند و آوازه رهبری حکیمانه او مرزها را در نوردیده است.

 

طلسم دشمنان یک به یک به قدرت تدبیر او باطل شده و نقشه های شومشان نقش بر آب شده است.

 

در مطلبی با عنوان «تضعیف شما را حرام می دانم» می خوانیم: آیت الله گلپایگانی برای رهبر معظم عبایی هدیه فرستادند و فرمودند: «اگر دیدم کاری را شما انجام می دهید و خلاف مطلب اسلامی است، من تذکر می دهم. اگر تغییر دادید بسیار خوب، اگر تغییر ندادید من دیگر صحبت نمی کنم و تضعیف شما را حرام می دانم. عمده عظمت شماست. شما رهبر مسلمین هستید و نمی خواهم صحبتی کنم در یک فرعی که شما را تضعیف کرده ام.

 

لباس سربازی تیتر دیگر این ویژه نامه را تشکیل می دهد که در ادامه آمده است: با دکتر چمران عده ای را بر داشتیم و به اهواز رفتیم. نزدیک یک ماه از شروع جنگ می گذشت اما تحرک خاصی در جبهه ها دیده نمی شد. عبا و عمامه را گذاشتم کنار و لباس سربازی پوشیدم به سرعت عملیات ایذایی را شروع کردیم. با چند نفر از بچه های مدافع شهر رفتیم سراغ تانک های دشمن حسابی کفری شان کرده بودیم آرایش زرهی دشمن را به هم می ریختیم و بر می گشتیم.

 

گفتنی است، ویژه نامه طلوع خورشید به صاحب امتیازی مؤسسه فرهنگی عمار اهواز در تیراژ 2 هزار نسخه چاپ و منتشر شده است./9458/ن601/ق

ارسال نظرات