۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۷۰۷۴۱
یکی از مفکران عراق:

سخنان وحدت‎طلبانه آیت الله خامنه‌ای بسیار تاثیرگزار است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علما و مفکران عراق به تمجید از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: سخنان وحدت‎طلبانه آیت الله خامنه‌ای بسیار تاثیرگزار است.
ديدار شرکت کنندگان در مسابقات بين المللي قرآن کريم با رهبر انقلاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ ضیاء الدین الزبیدی از علما و مفکران عراق در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای العالم با تمجید از سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار با شرکت‌کنندگان مسابقات بین المللی قرآن کریم در تهران، اظهارات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را پدرانه توصیف کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: اظهارت حضرت آیت الله خامنه‌ای که با صدق و خلوص نیت همراه است سبب تقویت وحدت و یکپارچگی ملت‌های اسلامی و برقراری صلح و آرامش در منطقه می‌شود.

 

الزبیدی ادبیات وحدت‌آمیز حضرت آیت الله خامنه‌ای را برگرفته از گفتمان اسلام و پیامبر اکرم (ص) دانست و گفت: نسبت دادن گروه‌های تکفیری به اسلام اشتباه بزرگی است، چرا که اسلام همواره بر صلح و همزیستی تاکید داشته است.

 

این مفکر عراقی بیان داشت: سخن گوهربار حضرت آیت الله خامنه‌ای که همواره مسلمانان را به یکپارچگی و پیروی از مکارم اخلاق دعوت می‌کند، بسیار تاثرگزار و پسندیده است.

 

وی با تاکید بر پیروی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از اسلام ناب اظهار داشت: حضرت آیت الله خامنه‌ای پس از امام خمینی (ره) توانست به خوبی راه او را که بر پایه وحدت و برادری مسلمانان است، ادامه دهد./983/ب903/د

ارسال نظرات