۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۷۰۸۹۸
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

افرادی از حزب الله انتقاد می‌کنند که کارنامه سیاهی دارند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به تاریخ سرافراز مقاومت اسلامی گفت: افرادی به انتقاد از حزب الله لبنان می‌پردازند که از گذشته سیاهی برخوردار هستند.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که به مناسبت هفتمین روز شهادت علی سعید موسی از سوی حزب الله لبنان در منطقه بلیدا برگزار شد، با تاکید بر لزوم پایداری برای آزادسازی فلسطین اشغالی گفت: مقاومت اسلامی در لبنان، سوریه و فلسطین در راستای عزت و کرامت ملت‌های منطقه تلاش می‌کند.

 

وی اظهار داشت که دشمنی‌ها با حزب الله لبنان تازگی ندارد و هدف از آن ضربه زدن به محور مقاومت در راستای اهداف و مصالح رژیم صهیونیستی است.

 

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، مثلث مقاومت، ارتش و ملت لبنان را بهترین گزینه برای حمایت از امنیت لبنان عنوان کرد و گفت: تاریخ نشان داده است که لبنان به واسطه وحدت و یکپارچگی ملت، ارتش و مقاومت، درجه‌های پیشرفت را طی می‌کند.

 

حجت الاسلام صفی الدین بیان داشت: افرادی از حزب الله انتقاد می‌کنند که از گذشته سیاه و ننگینی در زمینه‌های مختلف برخوردار هستند.

 

وی تصریح کرد: این سیاستمداران که کاری جز کینه توزی و ضربه زدن به حزب الله را از پیش نمی‌برند،به دلیل ناکامی اهدافشان در سوریه دچار حس شکست و ناامیدی شده‌اند.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان تاکید کرد که دستاوردهای مقاومت اسلامی ناشی از فداکاری‌های فراوان نیروهای جان برکف مقاومت است و باید از آنان تقدیر و تشکر کرد./983/ب903/د

ارسال نظرات