۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۷۱۱۴۴
با هدف حمایت از ملت فلسطین؛

کنفرانس «امنیت مالی شبکه‎های اسلامی» در آذربایجان برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ کنفرانس امنیت مالی شبکه‎های اسلامی با هدف حمایت جهان اسلام از مردم فلسطین و توسعه بیت‎المقدس در باکو، پایتخت آذربایجان، برگزار می‎شود.
دبيرکل سازمان همکاري اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری ترند نیوز، سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد که کنفرانس "امنیت مالی شبکه‎های اسلامی" به منظور حمایت از مردم فلسطین و توسعه بیت‎المقدس در شهر باکو، پایتخت آذربایجان برگزار می شود.


اکمل الدین احسان اوغلو، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، ضمن محکوم کردن سیاست رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینیان اعلام کرد که هدف از برگزاری این کنفرانس، حمایت جهان اسلام از مردم فلسطین است.   


به گفته وی، هدف اصلی از برگزاری کنفرانس "امنیت مالی شبکه‎های اسلامی" آگاه کردن مردم دنیا نسبت به وضعیت هزاران کودک فلسطینی است که در وضعیتی اسفناک زندگی کرده و هیچ گونه دسترسی به آموزش و بهداشت عمومی ندارند.


دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد که مردم شهر بیت المقدس در دسترسی به خدمات بهداشتی با مشکلات بسیاری دست به گریبان هستند.


قرار است سازمان های بین المللی متعددی از جمله سازمان همکاری اسلامی، آیسسکو، شورای همکاری خلیج فارس، صندوق همبستگی اسلامی برای توسعه و بانک توسعه اسلامی، در کنفرانس "امنیت مالی شبکه‎های اسلامی" که در شهر باکو برگزار خواهد شد، حضور یابند.


نمایندگان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، وزرای خارجه این کشورها و همچنین مقامات خارجی و سران و اعضای سفارتخانه های خارجی مقیم در باکو نیز از دیگر شرکت کنندگان در این کنفرانس هستند./990/ب902/د

ارسال نظرات