۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۷۱۲۰۶

اذعان فوتبالیست مشهور به تأثیر قرائت قرآن در کسب موفقیت‌های ورزشی

خبرگزاری رسا ـ بازیکن ترک‌تبار عضو تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا و تیم ملی آلمان و ملقب به پادشاه پاس گل، اقامه نماز و قرائت آیاتی از قرآن کریم را عامل موفقیت خود در میدان می‌داند.
مسعود اوزيل بازيکن فوتبال

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «On Islam»، مسعود اوزیل، بازیکن ترک‌تبار عضو تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا و تیم ملی آلمان و ملقب به پادشاه پاس گل، اقامه نماز و قرائت آیاتی از قرآن کریم را عامل موفقیت خود در میدان می‌داند.

 

 اوزیل می‌گوید: پیش از آغاز هر مسابقه، دو رکعت نماز و چند آیه قرآن می‌خوانم و از خدا می‌خواهم به من کمک کند تا موفق شوم.

 

وی با تشکر از هم‌تیمی‌های خود برای احترام به او به هنگام اقامه نماز گفت: این دقایق خاص پیش از آغاز مسابقه، رمز موفقیت من است.

 

وی افزود: من نماز می‌خوانم و هم‌‌تیمی‌هایم این مسأله را می‌دانند و با حرف نزدن با من، به من وقت می‌دهند که مدتی پیش از مسابقه تنها باشم.

 

این بازیکن 24 ساله تیم ملی فوتبال آلمان از سن پایین در عرصه فوتبال درخشید و از سال 2009 به عضویت تیم ملی آلمان درآمد و اکنون در فهرست بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال آلمان است.

 

وی در جریان مسابقات جام‌ جهانی 2010 به شهرت جهانی رسید و نامزد دریافت جایزه توپ طلایی شد که به بهترین بازیکن مسابقات جام‌جهانی داده می‌شود.

 

او تا سال 2012 در تمامی تورنمنت‌ها 60 پاس گل داد و در مجموع تا ژانویه 2013، 40 پاس گل داده است و از این رو به عنوان آقای پاس گل جهان شناخته می‌شود و به او لقب پادشاه پاس گل را داده‌اند. او در سال 2012، 30 پاس گل داد که رکوردار پاس گل در بین 5 لیگ معتبر جهان است./994/ب102/د

ارسال نظرات