۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۷۱۵۰۲
یکی از علمای اهل‎تسنن لبنان:

اردوغان در چاهی گرفتار شد که برای سوریه کنده بود

خبرگزاری رسا ـ امام جماعت مسجد صیدای لبنان با اشاره به شکست توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه گفت: دولت ترکیه در چاله‌ای که برای سوریه کنده بود، گرفتار شد.
ماهر حمود، از علماي اهل سنت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود امام جماعت مسجد القدس صیدای لبنان، روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران این کشور از اقدام انسان دوستانه حزب الله در انتقال شورشیان مجروح در القصیر سوریه به خاک لبنان تقدیر و تشکر کرد.

 

وی افزود: این اقدام انسان دوستانه از جمله دستاوردهای پیروزمندانه حزب الله لبنان در نبرد القصیر بود.

 

شیخ ماهر حمود، حزب الله لبنان را الگوی مناسبی برای همه جنبش های مقاومت خواند و گفت: حزب الله لبنان نشان داده است که برخلاف بعضی گروه‌ها که تنها شعارهای اسلامی می‌دهند به شریعت و آموزه های دین مبین اسلام پایبند است.

 

این عالم اهل سنت لبنان اظهار داشت: حمایت سازمان‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی به قطر و ترکیه بر همگان آشکار شده است.

 

وی با اشاره به تخریب وجهه اسلام از سوی برخی گروه‌های تندرو با نظارت مستقیم سرویس‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی، بر لزوم تصحیح وجهه اسلام به واسطه عمل به اسلام ناب و صحیح تاکید کرد.

 

شیخ ماهر حمود تظاهرات ترکیه را بیانگر شکست توطئه‌های دشمنان سوریه دانست و گفت: امروز دولت ترکیه در چاله ای گرفتار شده است که در گذشته برای سوریه کنده بود.

 

امام جماعت مسجد صیدای لبنان در پایان تاکید کرد که مقاومت اسلامی پس از پیروزی در القصیر به مراتب نیرومندتر از گذشته شده است./983/ب902/د

ارسال نظرات