۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۷۲۰۵۸

امام مسجد الاقصی سکوت در مقابل جنایت‎های رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جماعت مسجد الاقصی سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت‎های رژیم صهیونیستی در سرزمین‎های اشغالی را به شدت محکوم کرد.
قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ علی عباسی امام و خطیب مسجد الاقصی که به دعوت «برکات عوجان» وزیر فرهنگ اردن، امامت نمازگزاران در مسجد بزرگ معان را بر عهده داشت و هزاران نمازگزار در آن مشارکت داشتند، گفت: مسجد مبارک الاقصی با خطرات زیادی از سوی دشمن صهیونیستی مواجه است و مردم هر روزه در شبکه های ماهواره ای شاهد جنایت ها و هتک حرمت های صهیونیست های غاصب علیه این مسجد هستند، این مسجد مایه عزت و شرافت امت اسلامی است و در صورتی که این مسجد به اشغال صهیونیست ها درآید، مسلمانان عزت خود را از دست خواهند داد.

 

عباسی ضمن اشاره به اینکه اردن کشور جهاد و از حامیان اصلی مسجد الاقصی است، تاکید کرد: هیچ فرقی میان کرانه باختری و کرانه شرقی وجود ندارد.

 

وی با بیان این مطلب که سیادت اردن بر مقدسات اسلامی جای بسی افتخار است، تشریح کرد: این کشور تلاش های زیادی را در راستای عمران و بازسازی قدس شریف و مقدسات اسلامی آن مبذول داشته است.

 

گفتنی است شیخ علی عباسی، امام مسجد الاقصی روز شنبه گذشته در جشنواره "ندای قدس" که به همت انجمن فرهنگی «جذور» در شهر حسین در امان برگزار شده بود، مشارکت داشت./982/ب101/د

ارسال نظرات