۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۷۴۰۲۸

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ترجمه‌های قرآن در مساجد کویت

خبرگزاری رسا ـ انجمن «معرفی اسلام» کویت از اجرای طرح راه‌اندازی کتابخانه‌های تخصصی ترجمه‌های قرآن کریم در مساجد این کشور خبر داد.
ترجمه قرآن كريم

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری قرآن، انجمن «معرفی اسلام» کویت از اجرای طرح راه‌اندازی کتابخانه‌های تخصصی ترجمه‌های قرآن کریم در مساجد این کشور خبر داد.

 

انجمن معرفی اسلام کویت اعلام کرد: اقدامات لازم برای اجرای طرح راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ترجمه‌های قرآن در مساجد با سرمایه‌گذاری و نظارت انجمن خیریه «الرشایده» کویت آغاز شده است.

 

هدف از اجرای این طرح بهره‌مندی متکلمان زبان‌های مختلف از ترجمه‌های قرآن از طریق دایرشدن کتابخانه‌ها در مساجد کویت عنوان شده است.

 

عبدالعزیز الدعیج، معاون انجمن معرفی اسلام کویت اظهار کرد: این طرح در چارچوب اهداف اساسی انجمن به منظور خدمت به اقلیت‌های مسلمان و فراهم‌آوردن همه امکانات لازم به منظور تقویت ایمان و اعتقادات دینی آنان اجرا شده است.

 

عبدالعزیز الدعیج در ادامه افزود: انجمن معرفی اسلام کویت این طرح را پیش از آغاز ماه مبارک رمضان اجرا کرده است تا همه مساجد بتوانند از کتابخانه تخصصی ترجمه‌های قرآن بهره‌مند شوند.

 

بنا بر این گزارش، در کتابخانه ترجمه‌های قرآن در مساجد کویت، قرآن‌هایی به شش زبان مختلف از جمله انگلیسی، تامیلی، نپالی، اردو، هندی و بنگالی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت و در این کتابخانه کتبی با موضوعات طهارت، سیره نبوی و کتب حدیث به زبان‌های ذکرشده نیز نگهداری خواهد شد./994/ب102/د

ارسال نظرات