۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۷۴۰۴۸
شیخ نعیم قاسم:

غرب در پی قطع کمک سوریه به حزب الله است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به تلاش غرب برای تضعیف سوریه بیان داشت: غرب در راستای اهداف رژیم صهیونیستی می‌خواهد کمک‌های سوریه به حزب الله قطع شود.
شيخ نعيم قاسم معاون دبيرکل حزب الله لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت یکی از شهدای مقاومت اسلامی در منطقه نبی شیت برگزار شد، بر لزوم تشکیل هرچه سریعتر حکومت لبنان تاکید کرد و گفت: همه احزاب و گروه‌های سیاسی لبنان باید با همکاری و تعاون برای تشکیل دولت ائتلاف ملی تلاش کنند.
 
وی با انتقاد از اقدامات و اظهارات برخی شخصیت‌های سیاسی لبنان علیه مقاومت اسلامی اظهار داشت: آیا رژیم صهیونیستی تجاوزهای خود را پایان داده تا مقاومت سلاح خود را زمین بگذارد.
 
شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: اگر همه کشورهای جهان در مقابل نیروهای مقاومت بایستند، مقاومت اسلامی لبنان باز هم به پایداری و استقامت خود ادامه داده و برای تقویت توان خود برای مبارزه با رژیم صهیونیستی تلاش خواهد کرد.
 
این عضو ارشد حزب الله لبنان با اشاره به بازتاب بحران سوریه در لبنان خاطرنشان کرد: بسیار مشخص است که هدف از نابود کردن سوریه و تضعیف این کشور از سوی آمریکا و همپیمانانش ضربه زدن به محور مقاومت و قطع کمک رسانی این کشور به حزب الله و سایر جنبش‌های مقاومت است.
 
وی افزود: حزب الله لبنان در سوریه به وظیفه خود برای خنثی کردن پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی در این کشور و جلوگیری از امتداد آن به لبنان عمل می‌کند.
 
شیخ نعیم قاسم به انتقاد از عملکرد جریان 14 مارس در حمایت از اقدامات احمد الاسیر و طرفدارانش در صیدا پرداخت و گفت: جریان 14 مارس تا جایی که امکان داشت به واسطه احمد الاسیر علیه ما کار کرد و امروز پس از احمد الاسیر نیز به دنبال گزینه دیگری برای وارد کردن فشار روی حزب الله هستند./983/ب902/د
ارسال نظرات