۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۷۴۱۹۲

نشست سالانه طلاب بحرینی قم و نجف برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست سالانه طلاب بحرینی حوزه‎های علمیه قم و نجف اشرف با حضور مسؤولان شورای اسلامی علمای شیعه در بحرین برگزار شد.
تجمع سالانه طلبه‎هاي قم و نجف در بحرين تجمع سالانه طلبه‎هاي قم و نجف در بحرين تجمع سالانه طلبه‎هاي قم و نجف در بحرين تجمع سالانه طلبه‎هاي قم و نجف در بحرين تجمع سالانه طلبه‎هاي قم و نجف در بحرين تجمع سالانه طلبه‎هاي قم و نجف در بحرين تجمع سالانه طلبه‎هاي قم و نجف در بحرين تجمع سالانه طلبه‎هاي قم و نجف در بحرين تجمع سالانه طلبه‎هاي قم و نجف در بحرين تجمع سالانه طلبه‎هاي قم و نجف در بحرين تجمع سالانه طلبه‎هاي قم و نجف در بحرين تجمع سالانه طلبه‎هاي قم و نجف در بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست سالانه طلاب بحرینی حوزه های علمیه قم و نجف اشرف، روز گذشته از سوی مرکز تبلیغ شورای اسلامی علمای بحرین در منطقه ابوقوه برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید مجید مشعل رییس شورای اسلامی علمای بحرین، در این تجمع خاطرنشان ساخت: ما مسؤولیت بسیار بزرگی بر دوش داریم و تعطیلات هیچ معنایی برای طلاب علوم دینی ندارد.

 

حجت الاسلام شیخ علی رحمه رییس مرکز تبلیغات شورای اسلامی علمای بحرین نیز با اشاره به برنامه های این مرکز، تصریح کرد: این مرکز در نظر دارد که دوره‎های تکمیلی لازم را برای آموزش علوم تبلیغی برای طلبه‎ها داشته باشد. این دوره‎ها به شکلی برگزار شده است که نیازهای یک طلبه در هنگام تبلیغ را بتواند به خوبی رفع کند.

 

وی افزود: حوزه‎های علمیه در ابتدا مسائل علمی را به طلاب آموزش می دهد و در دوره دوم به مساله تبلیغ و ترویج آنچه آموخته شده است، می پردازد.

 

حجت الاسلام شیخ رضی القفاص رییس مرکز معارف اسلامی شیخ مفید بحرین در این نشست بیان داشت: جامعه اسلامی به طلبه‎هایی احتیاج دارد که در مسائل علمی، دینی و معنوی قوی باشد و بتواند نقش موثری در گسترش اسلام ایفا کند./994/ب902/د

ارسال نظرات