۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۷۴۵۴۱

مدرسه اسلامی «بولتون» در زمره کارآمدترین مدارس انگلیس جای گرفت

خبرگزاری رسا ـ مدرسه اسلامی «بولتون» در شهر منچستر انگلیس به عنوان یکی از کارآمدترین و موفق‌ترین مدارس کشور انتخاب شد.
مدرسه اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از بین‌المللی قرآن(ایکنا) ، مدرسه اسلامی دخترانه بولتون واقع در شهر منچستر در شمال غرب انگلستان توانست نام خود را در زمره یکی از کارآمدترین مدارس انگلیس ثبت کند.

 

دانش‌آموزان مسلمان این مدرسه توانستند، با کسب نمرات عالی و درخشان در گواهینامه عمومی پایان دوره متوسطه(GCSE)، نام این مدرسه را در ردیف 20 مدرسه برتر انگلستان و سومین مدرسه برتر منطقه درج کنند.

 

مسؤوولان این مدرسه اسلامی از کسب دست کم 5 مرتبه درجه A در امتحانات پایان دوره متوسطه از سوی 69 درصد از دانش‌آموزان خبر دادند.

 

یکی از مسؤوولان این مدرسه اعلام کرد: کسب این رتبه تنها در سایه کار مداوم و تلاش‌ سالیانه دانش‌آموزان، معلمان و والدین محقق شده و مدیریت مدرسه نیز البته در این موفقیت نقش به‌سزایی داشته است.

 

سرپرست مدارس متوسطه انگلیس نیز کسب این موفقیت را به مسؤوولان و دانش‌آموزان مدرسه اسلامی بوستون تبریک گفت و اظهار کرد: مدارس انگلیس باید از مدرسه اسلامی بولتون درس بگیرند و موفقیت تحسین‌برانگیز دانش‌آموزان این مدرسه و تلاش و انگیز‌ه والای انجمن علمی این مدرسه را در کسب اهداف عالی مایه عبرت خود قرار دهند./980/ب102/د

ارسال نظرات