۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۷۵۰۷۲
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

مخالفان مقاومت به حمایت برخی کشورهای منطقه تکیه نکنند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تأکید بر این که برخی کشورهای منطقه بر اساس کینه و نفرت پایه گزاری شده‎اند، گفت: مخالفان مقاومت به حمایت این کشورها تکیه نکنند.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم افتتاح مجتمع امام علی(ع) در منطقه بازوریه این کشور که از سوی حزب الله برگزار شد جریان مخالف مقاومت اسلامی را به پایان کینه توزی دعوت کرد و گفت: از جریانهای مخالف می خواهم به گفتمان کینه و خشونت پایان دهند. آنها باید از تجربه های گذشته درس گرفته و رخدادهای لبنان و منطقه را با دیدی واقع گرا و به دور از کینه و نفرت بنگرند.

 

وی افزود: برخی از کشورهای منطقه بر اساس کینه و نفرت پایه گزاری شده اند و به جریان های مخالف متذکر می شوم که در دام این کشورها گرفتار نشده و به حمایت های آنان تکیه نکنند، زیرا هیچ سودی به آنها نمی رسد.

 

حجت الاسلام صفی الدین بر لزوم توجه همگانی به اعتدال تأکید کرد و اظهار داشت: کسی که می خواهد اعتدال خود را ثابت کند نباید به افراطی گری روی آورد، زیرا مطمئنا در آتش این مسأله خواهد سوخت.

 

وی تأکید کرد: افراطی گری، گفتمان کینه و همچنین فتنه برای فشار به مقاومت اسلامی، بازی خطرناکی است که مطمئنا به عامل آن بازمی گردد.

 

رییس شورای اجرایی حزب الله ادامه داد: بنای دولت با شعار و سخنرانی صورت نمی گیرد، بلکه به آرامش، ثبات، فعالیت مستمر و بررسی مصالح واقعی کشور نیازمند است./980/ب902/د

ارسال نظرات