۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۷۵۱۲۶

توزیع غذای حلال برای بیش از 12 هزار شرکت‎کننده در مسابقات ورزشی دانشجویان جهان

خبرگزاری رسا ـ مقامات برگزارکننده مسابقات ورزشی دانشجویان جهان (یونیورسیاد) در جمهوری خودمختار تاتارستان روسیه از پخش غذای حلال برای شرکت کنندگان در این مسابقات خبر داد.
توزيع غذاي حلال در مسابقات ورزشي دانشجويان جهان در تاتارستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری "Islam.ru"، مقامات برگزارکننده مسابقات ورزشی دانشجویان جهان (یونیورسیاد) که در شهر قازان، پایتخت جمهوری خودمختار تاتارستان روسیه در حال برگزاری است، اعلام کردند که روزانه برای 12 هزار شرکت‎کننده در این مسابقات غذای حلال ارائه می‎شود.

 

ایرک زیگانشین، جانشین مفتی کمیته استانداردسازی غذای حلال در جمهوری تاتارستان با ذکر خبر فوق ادامه داد که شرکت هایی را که محصولات حلال تولید می کنند پیش از آغاز مسابقات بررسی کرده و اعضای کمیته نیز فرایند توزیع و پخت غذاهای حلال را در رستوران اصلی دهکده بازی ها تحت نظر خواهند داشت.


بازی های جهانی دانشجویان که از دو روز پیش آغاز شده تا 26 تیرماه ادامه خواهد یافت. همزمانی با ماه مبارک رمضان سبب شده که مسوولان برگزاری مسابقات توجه بیشتری به تهیه غذای حلال برای شرکت کنندگان در این مسابقات از خود نشان دهند.


غذاهای حلال در طول روزهای برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان جهان از ساعت 5 صبح تا 3 نیمه شب در اختیار شرکت کنندگان قرار دارد./990/ب903/د

ارسال نظرات