۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۷۶۱۴۱
شورای اسلامی علمای بحرین خواستار شد؛

آزادی فوری بانوان و توقف هتک حرمت زندانیان از سوی آل‎خلیفه

خبرگزاری رسا ـ شورای اسلامی علمای بحرین، شکنجه زندانیان سیاسی در زندان‌های آل‎خلیفه را به شدت محکوم کرد و از این رژیم خواست بانوان زندانی را هرچه سریعتر آزاد کند.
شوراي اسلامي علماي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای اسلامی علمای بحرین در بیانیه‌ای که امروز از سوی منتشر شد، شکنجه‌های سازمان یافته زندانیان سیاسی از سوی نیروهای آل خلیفه را به شدت محکوم کرد.

 

این شورا عنوان کرد: آنچه که در برهه اخیر درباره شکنجه زندانیان سیاسی در زندان‌های رژیم آل خلیفه افشا شده است کاملا بر خلاف معیارهای حقوق بشر و در حمایت از جنایتکاران است.

 

این بیانیه با استناد به سخنان ریحانه الموسوی، از بانوان در بند آل خلیفه که در سخنانی تکان دهنده اظهار داشته بود بانوان بحرینی در زندان‌های آل‌خلیفه با انواع بی حرمتی‌های مواجه می‌شوند، خاطرنشان کرد: اینگونه رفتارها با آموزه دینی و انسانی مغایرت داشته و غیر قابل توجیه است.

 

شورای اسلامی علمای بحرین افزود: حکومت باید به جای حمایت از این جنایتکاران و مجرمان، با فساد موجود در نهادهای مختلف حکومتی مبارزه کرده و عدل را در بحرین به اجرا درآورد.

 

این شورا علاوه بر دعوت از نهادهای بین المللی و حقوق بشر برای حمایت از زندانیان بحرینی، از رژیم آل‌خلیفه خواست در اسرع وقت همه زندانی سیاسی به ویژه بانوان را آزاد کند./983/ب902/د

ارسال نظرات