۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۷۶۲۵۹
علمای شیعه بحرین:

آل‎خلیفه به جنگ دین رفته است

خبرگزاری رسا ـ علمای شیعه بحرین با محکومیت شدید برخورد غیراخلاقی آل‎خلیفه با زندانیان به ویژه برهنه کردن یکی از بانوان زندانی در اتاق بازرسی، تأکید کردند که آل‎خلیفه به صورت مستقیم با دین و ارزش‎ها می‎جنگد.
آيات سيد جواد الوداعي، شيخ عيسي قاسم، سيد عبدالله الغريفي و شيخ محمد صالح الربيعي از علماي شيعه بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، علمای برجسته شیعه بحرین متشکل از آیات شیخ عیسی قاسم، سید جواد الوداعی، سید عبدالله الغریفی، شیخ عبدالحسین الستری و شیخ محمد صالح الربیعی با صدور پیامی مشترک، بی احترامی نیروهای آل خلیفه به زندانیان خانم و برهنه کردن یکی از آنان را به شدت محکوم کرده و خواستار آزادی فوری بازداشت شدگان شدند.

 

در این پیام آمده است: تجاوز به ناموس از بزرگترین و زننده ترین جنایتهایی است که تنها از فاقدان وجدان و اخلاق سر می زند. آگاهی دولت از این موضوع و علنی بودن آن بر بزرگی این جنایت می افزاید.

 

علمای شیعه بحرین افزودند: برهنه کردن یکی از بانوان و همچنین برخورد غیر اخلاقی و به دور از شرف و انسانیت با زندانیان را به شدت محکوم کرده و نظام را مسؤول مستقیم این جنایت و تجازها می دانیم.

 

این پیام تأکید می کند: دولت با این جنایتهای مستمر همه افقهای حل بحران سیاسی را بسته و به صورت مستقیم به جنگ با دین و احکام و ارزش های آن می پردازد. این جنایت در راستای برانگیختن احساسات ملت مومنی است که نمی تواند در برابر تجاوز به ناموس سکوت اختیار کند.

 

علمای شیعه بحرین در بخش پایانی پیام بر لزوم آزادی فوری بانوی مورد بی احترامی قرار گرفته و سایر اسیران خانم و آقا تأکید کرده و محاکمه جنایتکاران علیه شهروندان بی گناه را خواستار شدند./980/ب902/د

ارسال نظرات