۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۷۶۴۹۷
معاون جبهه اسلامی آزادیبخش الجزایر:

آل‎سعود خاندانی فاسد و بی‎بند و بار است

خبرگزاری رسا ـ معاون جبهه اسلامی آزادیبخش الجزایر با انتقاد شدید از مواضع عربستان سعودی در قبال کشورهای اسلامی، گفت: آل‎سعود، خاندانی فاسد و بی بندبار است که ناموس مردم را در کشورهای عربی غصب می‎کند.
شيخ علي بلحاج معاون جبهه اسلامي آزاديبخش الجزاير

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ علی بلحاج معاون جبهه اسلامی آزادیبخش الجزایر در خطبه‎های نمازجمعه هفته گذشته با انتقاد شدید از رژیم دیکتاتوری آل سعود وجنایت‎های این نظام گفت: نظام حاکم آل سعود و علمای وهابی مؤسسه‎های دینی رسمی کشور عربستان، فاسد وبی بندبار هستند.

 

وی با بیان اینکه نظام دیکتاتوری آل سعود بر شبکه‎های ماهوارههای کشور تسلط پیدا کرده اند، اظهار داشت: شبکه‎های ماهواره‎ای در برابر فساد و ظلم این نظام سکوت اختیار کردند.

 

معاون جبهه آزادیبخش الجزایر تصریح کرد: برخی از علمای دست نشانده از زمان تاسیس حکومت آل سعود برای مدت طولانی  از قانون‎های ناعادلانه وباطل این خاندان اطاعت میکردند و این موضوع را در کتابهای درسی آموزش میدهند.

 

بلحاج با طرح سؤال اینکه در بحرین جنبش تمرد ضد آل خلیفه وجود دارد گفت: آیا نظام آل سعود به این جنبش کمک میکند یا تسلیحات نظامی خود را برای دفاع از نظام آل خلیفه وسرکوب انقلابیان شیعیان میفرستد.

 

وی با تأکید براینکه نظام آل سعود رژیمی خبیث و شیطانی است که درصدد تحریف دین اسلام است، اظهار داشت: خاندان آل سعود حکومت را مورثی کرده و هرچه را که دوست دارند انجام می‎دهند از جمله کم و زیاد کردن سهمیه حجاج بیت الله الحرام و غارت اموال مسلمانان.

 

معاون جبهه اسلامی آزادیبخش الجزایر با انتقاد شدید از موضع گیری عربستان و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در قبال اوضاع مصر و لبنان و محاکمه نکردن زین العابدین بن علی دیکتاتور سابق تونس، خاطرنشان کرد: حاکمان کشورهای عربی از روند جریان‎های اسلامی در منطقه که حکومت‎های آنها را متزلزل کند، هراس دارند.

 

وی با بیان اینکه شبکه‎های ماهواره‎ای عربستان مسؤول ترویج فساد در کشورهای عربی است تأکید کرد:  آل سعود خاندانی فاسد و بی بندباری است که ناموس مردم را در مصر، لبنان و مغرب اغتصاب می کند.

 

بلحاج ملت الجزایر  را از ورود موج فساد با عنوان پروژهای سرمایه‎گزاری به ساحل این کشور برحذر داشت وتصریح کرد: امیر ولید بن طلال سعودی با ایجاد برنامه‎های آواز و طرب سعی در حال گسترش فساد در خانه‎های الجزایر است تا فرزندان این کشور را منحرف کند./9456/ب902/د

ارسال نظرات