۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۷۶۶۶۱

انصراف بازیگر کویتی از ایفای نقش سیدحسن نصرالله در برنامه طنز عربستان

خبرگزاری رسا ـ بازیگر کویتی از ایفای نقش سیدحسن نصرالله در برنامه طنز «وای فای» که از شبکه ماهواره‌ای «MBC» عربستان در حال پخش است، انصراف داد.
نصرالله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، داود حسین، بازیگر کویتی از ایفای نقش سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در برنامه طنز «وای فای» که از شبکه ماهواره‌ای «MBC» عربستان در حال پخش است، انصراف داد.

 

وی دلیل انصراف از ایفای نقش سید‌حسن نصرالله در این برنامه را احترام به نمادهای دینی و جلوگیری از اختلاط هنر با سیاست اعلام کرده است.

 

داوود حسین که در سری نخست برنامه عربستانی وای فای یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرده بود، به شدت با درخواست ایفای نقش دبیرکل حزب‌الله لبنان در سری دوم این برنامه طنز مخالفت کرده و به همین دلیل نیز از حضور در آن انصراف داده است.

 

بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر ضمن تأیید این خبر، از موضع این بازیگر مشهور کویتی حمایت کرده و آن را شجاعانه توصیف کرده‌اند.

 

کاربران توئیتر اعلام کردند: بازیگران دیگری همچون خالد سامی، بازیگر عربستانی نیز که در سری دوم برنامه وای فای نقش شیخ محمد العریفی، چهره جنجالی و سرشناس وهابیت عربستان را ایفا می‌کند، باید همانند داوود حسین 54 ساله از ایفای این نقش خودداری می‌کرد.

 

گفتنی است برنامه وای فای یک برنامه سرگرمی و طنز است که سری نخست آن در ماه مبارک رمضان سال گذشته میلادی از شبکه ماهواره‌ای «MBC» وابسته به ولید بن ابراهیم آل ابراهیم، برادر همسر ملک فهد بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه پیشین عربستان پخش شد و سری دوم آن نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان، هم اکنون از همین شبکه در حال پخش است./982/ب103/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات