۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۷۶۶۶۴
وزیر خارجه استرالیا:

رمضان ماه از خودگذشتگی و بازنگری معنوی است

خبرگزاری رسا ـ وزیر امور خارجه استرالیا در پیامی، ماه مبارک رمضان را ماه از خود‌گذشتگی، بازنگری معنوی، ماه نشاط و جشن و سرور و زمانی برای شکرگزاری از نعمات خداوندی عنوان کرد.
وزير امور خارجه استراليا

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در استرالیا، «باب کار»، وزیر امور خارجه استرالیا در پیامی به مناسبت ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه از خود‌گذشتگی، بازنگری معنوی، ماه نشاط و جشن و سرور و زمانی برای شکرگزاری از نعمات خداوندی عنوان کرد و گفت: من از این فرصت استفاده کرده، بهترین آرزوهای قلبی خود را به همه مسلمانان استرالیا و سراسر جهان ابراز می‌کنم.

 

وی افزود: رمضان ماه عبادت و اندیشه برای مسلمانان است. رمضان در عین حال ماه از خود‌گذشتگی، بازنگری معنوی، ماه نشاط و جشن و سرور و زمانی برای شکرگزاری از نعمات خداوندی است. این ماه همچنین فرصتی را فراهم می‌سازد که در آن خانواده‌ها و جوامع مسلمان گردهم آمده و از مستمندان دستگیری و با نیت پاک و همدلی آن‌را در جهان پهناور ترویج کنند.

 

سناتور باب کار همچنین تصریح کرد: استرالیا موطن بیش از نیم میلیون مسلمان است و دین اسلام در کشور ما به‌عنوان چهارمین دین بزرگ محسوب می‌شود. در طول ماه مبارک رمضان امسال، اندیشه و دعای بسیاری از مسلمانان استرالیا با برادران، خواهران، خانواده‌ها و دوستانی خواهد بود که اکنون در جهان با ناآرامی و بلاتکلیفی روبه‌رو هستند.

 

وزیر امور خارجه استرالیا تأکید کرد: اسلام همواره برای از خودگذشتگی، دستگیری از مستمندان، شفقت و عدالت ارزش ویژه‌ای قائل است و این وجه مشترک میان تمام مردم استرالیا محسوب می‌شود. این ارزش‌ها بدون تردید فراگیر و جهانی هستند.

 

باب کار گفت: ماه رمضان فرصتی را فراهم می سازد که در آن در خصوص انتخاب بهترین شیوه برای نحوه دستیابی به تسامح، سعادت جمعی و احترام متقابل بیشتر از گذشته اندیشه کنیم./982/ب101/د

ارسال نظرات