۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۱۷۶۶۹۷

مفتی اعظم قدس خواستار نشست اضطراری برای نجات مسجد الاقصی شد

خبرگزاری رسا ـ مفتی اعظم قدس و سرزمین‌های اشغالی فلسطین از سازمان همکاری اسلامی خواست تا برای نجات مسجد الاقصی و مقدسات مسلمانان در فلسطین نشست اضطراری تشکیل دهد.
شيخ "محمد حسين" مفتي اعظم قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ "محمد حسین" مفتی اعظم قدس و سرزمین‌های اشغالی طی نامه‌ای، از سازمان همکاری اسلامی خواست تا با توجه به سکوت بین المللی در برابر اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی و هتک حرمت مقدسات مسلمانان به ویژه قدس و مسجد الاقصی، نشست اضطراری جهت بررسی راه‌های حمایت از مقدسات اسلامی در فلسطین تشکیل دهد.

 

شیخ محمد حسین در نامه خود مقامات رژیم صهیونیستی را مسوول حملات یهودیان افراطی به صحن‌های مسجد الاقصی دانست و تأکید کرد: رژیم صهیونیستی که از یهودیان افراطی حمایت می‌کند مسوول تجاوزهای مکرر به مسجد الاقصی است و این تجاوزها در ادامه نقشه این رژیم برای یهودی سازی قدس و مقدسات اسلامی آن است.

 

مفتی قدس در ادامه، تلاش‌های نگهبانان مسجد الاقصی و همچنین نمازگزاران که تا حد امکان از محل معراج پیامبرشان،‌ حضرت محمد(ص) حمایت می‌کنند، را ستود و از همه مسلمانان دعوت کرد که به مسجد الاقصی آمده و با برگزاری نماز جماعت خود، این مسجد را آباد نمایند.

 

گفتنی است ده‎ها تن از شهرک نشینان صهیونیست روز دوشنبه 24 تیرماه تحت تدابیر شدید امنیتی نیروهای اشغالگر، از باب المغاربه مسجد الاقصی وارد این مسجد شریف شده و آن را مورد هتک حرمت قرار دادند. /982/ب101/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات