۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۷۷۷۱۷
یکی از علمای بحرین:

شهدا سرمایه‎های انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ هیأتی از شورای اسلامی علمای بحرین از خانواده شهیدان بازدید کرده و خاطرنشان ساختند: شهدا ضامن بقای انقلاب هستند.
ديدار شوراي اسلامي علماي بحرين با خانواده هاي شهيدان اين کشور ديدار شوراي اسلامي علماي بحرين با خانواده هاي شهيدان اين کشور ديدار شوراي اسلامي علماي بحرين با خانواده هاي شهيدان اين کشور

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از مسؤولان و اعضای شورای اسلامی علمای شیعه بحرین در ادامه برنامه بازدیدهای رمضانی روز گذشته با علما و خانواده‎های شهدای این کشور دیدار کردند.

 

این هیأت ابتدا به منطقه ستره رفته و با حجت الاسلام شیخ عبدالحسین الستری یکی از علمای بحرین دیدار کرده و مسائل منطقه و شورای اسلامی علما را مورد بررسی قرار داد.

 

مسؤولان شورای اسلامی علمای بحرین سپس به دیدار خانواده شهید علی بداح از انقلابیان بحرین رفته و خاطرنشان ساختند: دیدار با خانواده‎های شهدا بر ما واجب است و ما باید بیش از پیش به آنان توجه کنیم.

 

حجت الاسلام سید مجید المشعل رییس شورای اسلامی علمای بحرین در این دیدار شهدا، مجروحان و زندانیان را سرمایه انقلاب دانست و گفت: مردم بحرین، مردمی اصیل با کرامت و عزت هستند و حاضرند فداکاری های فراوانی در راه عزت و کرامت تقدیم کنند.

 

وی ضمن دعا و طلب رحمت از خداوند برای شهید بداح، تصریح کرد: شهدا رسولان این ملت هستند؛ آنان از ظلم و ستمی که علیه این ملت صورت گرفته است به خدا شکایت می‎کنند.

 

رییس شورای اسلامی علمای بحرین شهیدان را ضامن انقلاب دانست و افزود: تا هنگامی که به یاد شهدا و زندانیان باشیم انقلاب زنده و پایدار می‎ماند. ما برای اصلاح، عزت و کرامت قیام کرده‎ایم.

 

عموی شهید علی بداح نیز از حضور علما در منزل شهید ابراز خرسندی کرد و گفت: ساکنان منطقه ستره آماده جانفشانی در راه تحقق اهداف و انقلاب ملت بحرین هستند.  ما آمده‎ایم تا جان خود را همانند امام حسین (ع) در برابر ظلم و ستم تقدیم کنیم. قیام در برابر ظالم از آموزه های اهل بیت (ع) است.

 

پدر شهید علی بداح نیز شهدا را از مقربان به حضرت زهرا (س) بیان کرد و گفت: همه چیز در محضر خداست و خداوند شاهد اعمال ما است.

 

این هیأت در پایان دیدارهای رمضانی روز گذشته به منزل محمد علی المزعل از شخصیت‎های بحرین رفته و در مورد مسائل خاورمیانه گفت‎وگو کردند.

 

حجج اسلام سید مجید المشعل، رییس شورا، شیخ علی ناجی مسؤول روابط عمومی، شیخ صلاح العکری، شیخ ابو حمید، شیخ عبدالکریم الصددی، شیخ عبداللطیف العکری و شیخ حامی الجار در این دیدارها حضور داشتند./994/ب902/د

ارسال نظرات