۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۷۹۴۰۲

همایش «بیت المقدس آزاد برای دفاع از مستضعفین» در ایتالیا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سمینار "بیت المقدس آزاد برای دفاع از مستضعفین" با حضور شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و رسانه ای در شهر رم برگزار شد.
قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، به مناسبت روز جهانی قدس، سمینار "بیت المقدس آزاد برای دفاع از مستضعفین" با حضور شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و رسانه ای در شهر رم ایتالیا برگزار شد.

 

در این سمینار، سناتور "فرناندو روسی" دبیرکل حزب "منعفت عموم" در سخنانی گفت: مسئله فلسطین امروز در مرکز امور بین المللی قرار گرفته است چرا که هر روز شاهد هستیم که جنایت‌های متعددی در حق مردم مظلوم فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی رخ می‌دهد.

 

وی افزود: تاکنون از سوی مجامع بین المللی قطعنامه های زیادی صادر شده که اسرائیل را محکوم کرده اند تا از سرزمین‌های اشغالی بیرون رود، ولی می بینیم که نه تنها صدور قطعنامه ها هیچ تاثیری بر رفتار این رژیم نگذاشته بلکه روز به روز بر شدت تجاوزات این رژیم افزوده می شود و اسرائیل هیچ ارزشی برای قطعنامه های صادر شده قائل نمی شود.

 

سناتور روسی، آزادی بیت المقدس را تنها از راه مبارزه میسر دانست و اذعان داشت: محکومیت رژیم صهیونیستی هیچ ارتباطی با یهودی ستیزی ندارد چرا که هر وقت صحبت از محکومیت این رژیم می‌شود اسرائیل به بهانه یهودی ستیزی فریاد مظلومیت سر می‌دهد ولی بایستی به این نکته اشاره داشت که اسرائیل، سرزمین بیت المقدس را اشغال کرده و به گونه‌ای عمل می‌کند که می‌خواهد برتری خود را به دنیا اثبات کند.

 

در این سمینار همچنین "عدی رمضان" از انجمن ایتالیا و سوریه، حجت الاسلام "عباس دی پالما" رییس انجمن اسلامی امام مهدی (عج)، "آنجلا لانو" روزنامه نگار ایتالیایی و "جانی دسی" مسؤول امور سیاسی و بین الملل حزب "منعفت عموم" ایتالیا طی سخنانی، اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین را محکوم کرده و روز قدس را گرامی داشتند./982/ب103/د
منبع: تقریب

ارسال نظرات