۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۷۹۵۶۲
شیخ نعیم قاسم:

سلاح مقاومت دژی در برابر صهیونیست‌هاست

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان سلاح مقاومت را دژی مستحکم در برابر رژیم صهیونیستی عنوان کرد.
شيخ نعيم قاسم

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم افطاری که روز گذشته از سوی این جنبش در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، با اشاره به مخالفت حزب الله لبنان با ایجاد هرگونه فتنه در منطقه تاکید کرد: مذهبی جلوه دادن اختلافات سیاسی، تحریک مردم به واسطه شعارهای مذهبی و بسته شدن راه گفت‌وگو و رایزنی از مهم‌ترین مقدمات فتنه است.
 
وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با فتنه نیز همگان باید با استفاده از ادبیات معتدل به آرای مخالف یکدیگر احترام بگذارند.
 
معاون دبیرکل حزب الله با تاکید بر دفاع همه جانبه این جنبش از تمامیت ارضی لبنان عنوان کرد: سلاح حزب الله دژی در مقابل رژیم صهیونیستی است.
 
شیخ نعیم قاسم، دستاوردهای مقاومت اسلامی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: حزب الله توانست علاوه بر آزادسازی سرزمین‌های اشغالی لبنان در سال 2000، در جنگ سی و سه روزه نیز در مقابل تجاوز صهیونیست‌ها مقاومت کند.
 
این عضو ارشد حزب الله لبنان تصریح کرد: مقاومت اسلامی لبنان به هیچ وجه تمایل ندارد وارد اختلافات داخلی شده تا زمینه را برای فتنه گری دشمنان جهان اسلام مهیا کند.
 
وی وجود مقاومت اسلامی در لبنان را از نیازهای اساسی این کشور برشمرد و گفت: ملت لبنان هزینه های بسیاری را پرداخت کرده تا مقاومت اسلامی به حیات خود ادامه دهد. /983/ب902/د
ارسال نظرات