۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۱۸۰۰۱۵
در پیام تبریک به مناسبت عید فطر؛

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خواستار جلوگیری از یهودی سازی بیت‏المقدس شد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن تبریک عید سعید فطر به تمامی مسلمانان جهان از حمایت این سازمان از مردم مظلوم فلسطین خبر داده و خواستار جلوگیری از یهودی سازی بیت‏المقدس و حفظ هویت عربی ـ اسلامی این شهر شد.
احسان اوغلو
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه "oic-oci"، اکمل الدین احسان اوغلو، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در پیام تبریک خود به مناسبت عید سعید فطر خواستار جلوگیری از "یهودی سازی" شهر بیت المقدس به وسیله رژیم اسرائیل شد.
 
در متن پیام تبریک احسان اوغلو به مناسبت عید فطر آمده است: در این روزهای مبارک که جهان اسلام به مناسبت عید فطر شاد است و جشن می گیرد از خداوند می خواهم که به تمامی مسلمانان جهان خوشبختی عطا کند.
 
وی در این پیام ضمن ابراز نگرانی از مشکلاتی که در جهان اسلام وجود دارد به جنگ داخلی در سوریه اشاره کرده و اظهار امیدواری کرد که تمامی مسلمانان در صلح و آرامش به زندگی عادی خود ادامه دهند.
 
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی همچنین در پیام تبریک خود به مردم فلسطین نیز اشاره کرده و حمایت این سازمان را از ملت فلسطینی اعلام داشت و بر موضع همیشگی امت اسلامی در تعلق داشتن بیت المقدس به مسلمانان و لزوم حفاظت از هویت عربی و اسلامی آن در برابر خطر یهودی سازی و پایان بخشیدن به اشغال آن تاکید کرد./990/ب902/د
ارسال نظرات