۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۸۰۶۲۷
رییس جمعیت علمای صور لبنان:

نصرالله امانت‎دار خوبی برای امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت علمای صور لبنان با تمجید از عملکرد دبیرکل حزب الله لبنان گفت: نصرالله امانت‎دار خوبی برای امت اسلامی است.
حجت الاسلام شيخ علي ياسين رييس جمعيت علماي صور لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین، رییس جمعیت علمای صور لبنان در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد پیروزی حزب الله در جنگ سی و سه روزه در سال 2006 اظهار داشت که جهان اسلام باید از پیروزی مقاومت اسلامی در سال جنگ سی و سه روزه در مقابل رژیم صهیونیستی پندهایی را بگیرند.
 
وی افزود: بدون شک مقاومت اسلامی با استقامت به راه خود ادامه داده و با کمک الهی پیروزی‌های روز افزون دیگری را کسب می‌کند.
 
این عالم لبنانی گفت: آزاد سازی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی فلسطین از آرمان‌های اساسی مقاومت اسلامی است که در نبرد با رژیم صهیونیستی بدان دست خواهد یافت.
 
حجت الاسلام علی یاسین به تمجید از اقدامات و اظهارات سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان پرداخت و گفت: این شخصیت بزرگوار امانت دار خوبی برای مصالح و اهداف امت اسلامی است.
 
وی افزود: همه اقدامات نصرالله در حمایت از امت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی و به منظور رهایی از شر این رژیم اشغالگر است.
 
حجت الاسلام علی یاسین مقاومت و پایداری را تنها راه مقابله با استکبار و اشغالگری عنوان کرد و خواستار اتحاد مسلمان در قبال این پدیده شوم شد./983/ب902/د
ارسال نظرات