۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۸۱۰۲۲
با شعار لبیک یا نصرالله انجام شد؛

برگزاری مراسم عروسی در محل انفجار لبنان

خبرگزاری رسا ـ یک زوج لبنانی با برپایی مراسم عروسی خود در محل انفجار تروریستی لبنان، حمایت همه‌جانبه مردم ضاحیه از سیدحسن نصرالله را اعلام کردند.
مراسم عروسي در محل انفجار تروريستي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یک زوج لبنانی در ابتکاری جالب با برپایی مراسم عروسی خود در محل ویرانی‌های  حادثه تروریستی در ضاحیه جنوبی لبنان، شعار لبیک یا نصرالله سر دادند.

 

به نوشته المنار علی علاء‌الدین و  فاطمة عجروش زوج لبنانی بودند که مراسم ازدواج خود را در ویرانی‌های الرویس برگزار کردند تا تاکید کنند که زندگی در میان ویرانی‌ها در ضاحیه ادامه دارد، آنها به همراه دیگر شرکت کنندگان در این مراسم شعارهای لبیک یا نصرالله سر دادند تا حمایت همه جانبه خود از مقاومت را به گوش عاملان اقدام تروریستی اخیر در لبنان برسانند.

 

گفتنی است در انفجار تروریستی که روز پنج‌شنبه در منطقه الرویس واقع در ضاحیه جنوبی بیروت و نزدیک مجتمع سید الشهدا انجام شد، تاکنون سی نفر کشته و 336 نفر زخمی شده‌اند، یک گروهک تروریستی ناشناس از تکفیری‌های لبنان مسئولیت این انفجار را برعهده گرفته است.

 

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز در سخنرانی جمعه خود مظنون اصلی این انفجار را تروریست‌های تکفیری دانست و تاکید کرد که حزب‌الله در جبهه جدید خود بر این تروریست‌ها نیز پیروز خواهد شد./983/ب102/د

منبع: فارس

ارسال نظرات