۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۸۱۷۸۶

شصتمین شماره ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شصتمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه ویژه‎نامه خبری حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی منتشر شد.
نداي طالبيه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،‎ شصتمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در چهارمین سال انتشار در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.


آغاز دوره اختبار و تثبیت طلاب ورودی جدید آذربایجان شرقی، گذری بر کتاب آشنایان ره عشق، کنگره ملی شیخ سلار در تبریز، احداث ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران مرند، مبلغان حوزوی شهرستان میانه، راه‌اندازی مرکز مطالعاتی تحول در علوم انسانی اسلامی و دعوت ستاد بازسازی عتبات آذربایجان شرقی از خیرین از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.


آغاز اعزام حجاج آذربایجان شرقی از 15مهر ماه، گردهمایی روحانیان عقیدتی سیاسی ارتش در شمال غرب، آغاز پذیرش طلاب ورودی جدید مدارس علمیه خواهران آذربایجان شرقی، اعزام 500 روحانی از سوی مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان، فعالیت تبلیغی روحانیان در ندامتگاه های آذربایجان شرقی و همچنین اخبار دیدارهای مردم و مسؤولان با آیت‌الله شبستری از دیگر مطالب شصتمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.


بنابر این گزارش، مطلبی با عنوان «یازده تلنگر فرهنگی به دولت یازدهم» به قلم میکائیل جمال پور در ستون دیدگاه و یادداشتی کوتاه با عنوان «طریق نجات» به نقل از کتاب نامه های عرفانی نشان از بی نشان ها در ستون اخلاق این شماره به چاپ رسیده است.


همچنین گزارشی از آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه مرند و گذری بر فعالیت روحانیان در مناطق زلزله‌زده ارسباران در صفحه 8 و یادداشتی با عنوان «یادی از آیت فضل» در صفحات پرونده شصتمین شماره ندای طالبیه چاپ شده است.


گفتنی است، دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/ن601/ق

ارسال نظرات