۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۸۱۹۷۵
شیخ نعیم قاسم:

دولت لبنان خطر حمله احتمالی اسرائیل را جدی بگیرد

خبرگزار رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که توقف گفتمان تفرقه و ادبیات تنش زا در لبنان می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات را در این کشور حل و فصل کند.
شيخ نعيم قاسم



به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی حزب الله لبنان در بیروت برگزار شد، انفجارهای تروریستی لبنان را ناشی از عجز دستگاه‌های جاسوسی غرب در مقابله با مقاومت اسلامی عنوان کرد و گفت: این انفجارها مرحله جدیدی را در لبنان به وجود آورده است، مرحله‌ای که نیازمند هوشیاری بیشتر ملت لبنان است.

 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه گفتمان تفرقه و ادبیات تنش‌زای موجود در لبنان راه را برای افزایش اینگونه اقدامات تروریستی آماده می‌کند.

 

شیخ نعیم قاسم با تاکید بر لزوم دوری از اختلافات جزیی در جامعه، توقف گفتمان تفرقه را گام نخست مقابله با فتنه‌های طایفه‌ای و مذهبی در لبنان و سایر کشورهای اسلامی برشمرد.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان نسبت به بازی در پازل دشمنان هشدار داد و اظهار داشت که مسلمانان نباید در دام توطئه‌های دشمنان اسلام گرفتار شوند.

 

وی با انتقاد از اظهارنظرهای رهبران جریان 14 مارس پس از انفجار تروریستی طرابلس لبنان، گفت: متهم کردن سایر گروه‌های سیاسی در مورد این انفجار اقدام بسیار اشتباه و غیرقابل قبولی بود.

 

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که حکومت لبنان باید علاوه بر افزایش تدابیر امنینتی در کشور، مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی از سوی  رژیم صهیونیستی در اولویت قرار بدهد./983/ب902/د

ارسال نظرات