۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۸۲۵۶۸

راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی ویژه حج در بورکینافاسو

خبرگزاری رسا ـ مسؤولان کمیته ملی امور حج بورکینافاسو از راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی ویژه‌ای برای آگاهی‌بخشی و انعکاس اخبار مربوط به حج تمتع امسال در این کشور خبر دادند.
شوقه کعبه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه اطلاع‌رسانی ویژه حج به همت کمیته ملی امور حج برای پوشش اخبار و در اختیار گذاشتن آگاهی‌های مربوط به حج تمتع امسال در بورکینافاسو راه‌اندازی شد.

 

این پایگاه که www.comitehadj.gov.bf نام دارد، از پنج بخش اصلی تشکیل شده که شامل «کمیته»، «حج»، «توصیه‌ها» و «راهنمای حجاج» است.

 

کاربران می‌توانند با مراجعه به این بخش‌ها با کمیته امور حج بورکینافاسو ارتباط برقرار کنند، با قوانین و آداب اسلامی مرتبط با حج آشنا شوند، از برنامه‌های امسال کمیته برای اعزام حجاج آگاه شوند و حتی برای رفتن به حج ثبت‌نام کنند.

 

رییس کمیته ملی حج بورکینافاسو راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی ویژه حج را وسیله‌ای برای شفاف‌سازی هرچه بیشتر و آگاهی‌بخشی به مردم درباره فعالیت‌های این کمیته توصیف کرد و گفت: در دنیای امروز که عصر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات می‌باشد، راه‌اندازی پایگاهی این‌چنینی از سوی کمیته ملی حج بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

 

نماینده انجمن‌های اسلامی بورکینافاسو نیز راه‌اندازی این پایگاه را اقدام موثری از سوی کمیته ملی حج دانست و مسلمانان بورکینافاسو را به بهره‌برداری هرچه بیشتر از این پایگاه برای برپایی حجی هرچه بهتر و باشکوه‌تر در سال جاری دعوت کرد./980/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات