۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۱۸۲۷۱۳
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

رژیم صهیونیستی از فرهنگ مقاومت هراس دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش امل لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به شدت از فراگیر شدن فرهنگ مقاومت در کشورهای اسلامی می‌ترسد و هر کاری می‌کند تا از این مهم جلوگیری کند.
حسن المصري، عضو ارشد جنبش امل لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن المصری، عضو شورای مرکزی جنبش امل لبنان در مراسمی که امروز از سوی این جنبش در منطقه عنقون برگزار شد، با تاکید بر لزوم محافظت از تمامیت ارضی و جلوگیری از هرگونه تجاوز بیگانگان به کشورهای اسلامی، عنوان کرد: همه باید مسؤولیت محافظت از ملت و تمامیت ارضی لبنان را به دوش بکشند.
 
وی خاطرنشان کرد: حمایت از ارتش و مقاومت اسلامی در لبنان، رکن اساسی به منظور مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی است.
 
حجت الاسلام المصری توجه به مقاومت اسلامی را نیازی اساسی برای لبنان در راستای مبارزه با رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی به شدت از فرهنگ و نیروهای مقاومت که به دست امام موسی صدر پایه گذاری شد در هراس است.
 
این عضو ارشد جنبش امل در ادامه تهدید کشورهای استکباری برای حمله نظامی به سوریه را محکوم کرد و اظها داشت که آمریکا به هیچ وجه دغدغه حقوق بشر را نداشته و صرفا به دنبال تامین منافع خود و امنین رژیم صهیونیستی است.
 
حجت الاسلام المصری ادامه داد: جهان اسلام نیازمند دوری از تشنجات سیاسی و مذهبی و وحدت و یکپارچگی در همه زمینه‌ها برای مقابله با توطئه‌های خارجی است./983/ب902/د
ارسال نظرات