۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۸۳۴۳۹

دیدار هیأتی از ستاد بازسازى عتبات عالیات با مسؤولان آستان قدس علوى

خبرگزاری رسا ـ هیأتی از ستاد بازسازی عتبات عالیات در سفر به نجف اشرف در جریان آخرین اقدامات مسؤولان آستان قدس علوی قرار گرفتند.
بازديد هيأتي از ستاد بازسازي عتبات عاليات از پروژه صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در نجف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هیأتى از مسؤولان ستاد بازسازى عتبات عالیات در جمهورى اسلامى ایران به زیارت بارگاه مطهر حضرت امیرالمؤمنین (ع) شرفیاب شدند و با مسؤولان آستان دیدار و گفت‎وگو کردند.

 

 

 محمد على الحکیم عضو شوراى آستان در این رابطه گفت : طى این این دیدار روند سیر پروژه هاى عمرانى آستان مورد بحث و بررسى قرار گرفت و  هماهنگى هاى لازم جهت سرعت دادن به روند اجراى این پروژه ها انجام شد.

 

 

 حسن پلارک رییس ستاد بازسازى عتبات در مصاحبه با واحد خبر رسانى آستان عنوان کرد : جهت زیارت بارگاه مطهر حضرت امیرالمؤمنین (ع) و بازدید از روند سیر پروژه هاى اجرایى به دست ستاد بازسازى عتبات به نجف اشرف آمدیم.

 

وی افزود: یکى از مهمترین پروژه هایى که این ستاد در دست اجرا دارد پروژه صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در آستان قدس علوى و استراحتگاه بزرگ زائر در خیابان کمر بندى شهر نجف و ترمیم ایوان طلا در صحن مطهر است. همچنین پروژه تعویض ضریح مطهر حضرت مسلم بن عقیل(ع) در مسجد معظم کوفه یکى دیگر از برنامه هاى کنونى این ستاد است که امیدواریم این ضریح جدید را در عید سعید قربان افتتاح کنیم.

 

 

 پلارک افزود : امیدواریم طى چند ماه آینده بخش بتن ریزى پروژه  صحن فاطمه (س) را به انجام برسانیم. تعداد پرسنلى که در پروژه هاى ستاد بازسازى عتبات در نجف مشغول به کار هستند حدود 300 نفر هستند.

 

 

 گفتنی است پروژه صحن فاطمه (س) با مساحتى برابر با (2300) متر مربع بزرگترین پروژه در اماکن مذهبى جهان به شمار مى رود./983/ب102/د

ارسال نظرات