۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۸۳۵۸۱
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله:

مقاومت تنها عامل بازدارنده از حمله رژیم صهیونیستی به لبنان است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله با انتقاد از اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، خاطرنشان کرد: مقاومت تنها عامل بازدارنده از حمله رژیم صهیونیستی به لبنان است.
حجت الاسلام نبيل قاووق، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز از سوی این جنبش در منطقه عیناثا برگزار شد، استراتژی مقاومت را چالش اساسی رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه عنوان کرد و گفت: مقاومت اسلامی تنها عامل بازدارنده از حمله رژیم صهیونیستی به لبنان است.
 
وی تصریح کرد: افرادی که به تهدید مقاومت اسلامی می‌پردازند باید بدانند که ده‌ها هزار تن از نیروهای مقاومت، مشتاق فرارسیدن زمان پیروزی بر کفر است.
 
وی با انتقاد از برخی جریان‌ها در داخل لبنان، عنوان کرد: برخی در لبنان در راستای اهداف و مصالح دشمنان دست به تضعیف مقاومت می‌زنند و جریان 14 مارس نیز بهتر است از حمایت‌های خود از حمله نظامی به سوریه دست بردارد.
 
حجت الاسلام قاووق، هجمه‌های مختلف علیه سوریه را به خاطر نقش این کشور در حمایت از محور مقاومت عنوان کرد و گفت: ادعاهای آمریکا در قبال دفاع از حقوق بشر دروغ محض است.
 
وی با اشاره به جنایت‌های فراوان آمریکا در حق بشریت، عنوان کرد: آمریکا اصلا در جایگاهی نیست که بخواهد یک نظام را محاکمه کند چرا که خود این کشور بارها از سلاح هسته‌ای در سراسر دنیا استفاده کرده است./983/ب902/د
ارسال نظرات