۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۸۳۶۹۷

حماس اظهارات صهیونیست ها پیرامون اقامه نماز یهودیان در مسجد الاقصی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" اظهارات مقامات صهیونیستی پیرامون حق یهودیان در اقامه نماز در مسجد مبارک الاقصی را به شدت محکوم کرد و از تمامی امت اسلامی و عربی دعوت کرد به وظایف و مسؤولیت های خود در قبال خطرات بی شماری که پیش روی مسجد الاقصی قرار دارد، عمل کنند.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دکتر سامی ابو زهری، سخنگوی جنبش حماس امروز سه شنبه در اظهاراتی مطبوعاتی خاطر نشان کرد که تصمیم دشمن صهیونیستی برای فراهم کردن زمینه جهت اقامه نماز یهودیان در داخل مسجد الاقصی، هتک حرمت آشکار مقدسات اسلامی و جریحه دار کردن احساسات و عواطف بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان در سرتاسر جهان و بی احترامی به اعتقادات آنان به شمار می رود.

 

وی در ادامه موضع جنبش فتح و تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله و اصرار آن بر ادامه مذاکرات بی نتیجه سازش و همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی و ممانعت از فعالیت مقاومت در کرانه باختری را به شدت محکوم و تاکید کرد که این مسائل سرپوشی بر جنایت های دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین خواهد بود.

 

سخنگوی جنبش حماس از تمامی ملت فلسطین به ویژه ساکنان قدس و سرزمین های اشغالی 48 دعوت کرد از مسجد مبارک الاقصی در مقابل جنایت ها و طرح های شوم و خطرناک دشمن صهیونیستی دفاع کنند./980/ب102/د

ارسال نظرات