۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۸۴۲۴۲
حمیدرضا اصفی:

برگزاری دوره کامل سیر مباحث استاد طاهرزاده از مهرماه

خبرگزاری رسا ـ مدیر انتشارات مؤسسه لب ‌المیزان گفت: دوره کامل سیر مباحث استاد طاهرزاده شامل مباحث انسان شناسی، غرب شناسی، مهدویت و انقلاب اسلامی از مهرماه سال جاری و به همت خانه ولایت و انقلاب اسلامی اصفهان برگزار می شود.
استاد طاهر زاده

حمیدرضا اصفی، مدیر انتشارات مؤسسه لب‌المیزان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در مورد برگزاری دوره کامل سیر مباحث استاد اصغر طاهرزاده گفت: این دوره به همت خانه ولایت و انقلاب اسلامی اصفهان از مهر ماه سال جاری و به مدت 2 سال پذیرای علاقمندان به مباحث دینی و اعتقادی است.

 

وی در مورد مباحثی که در این دوره تدریس می شود خاطر نشان کرد: این دوره با تکیه بر آثار، تألیفات و جزوات استاد طاهرزاده که در طی سالهای گذشته جمع آوری و تألیف شده و مشتمل بر مباحث انسان شناسی، غرب شناسی، مهدویت و انقلاب اسلامی و...است برگزار می شود.

 

وی در مورد سایر مباحث ارائه شده در این دوره آموزشی اظهار داشت: ارائه دوره سیر مباحث استاد برای متقاضیان حداقل دو سال زمان نیاز دارد ولی در صورتی که اساتید دوره، فضا را برای ارائه سایر مباحث اعتقادی همانند معاد، حدیث و روایت و.. مناسب دیدند، دوره تکمیلی نیز در ادامه مباحث مذکور برگزار می شود.

 

وی در مورد اساتید دوره آموزشی افزود: با نظارت استاد طاهرزاده، اساتید دوره همگی از شاگردان استاد طاهر زاده هستند و فعلاً دعوت از اساتید، برنامه جانبی و یا کلاس فوق برنامه برای شرکت کنندگان دوره از طرف مؤسسه لب المیزان و خانه ولایت و انقلاب اسلامی پیش بینی نشده است.

 

وی در ادامه در مورد نحوه ثبت نام و تاریخ برگزاری دوره گفت: علاقمندان به شرکت در دوره می توانند با مراجعه به خانه ولایت و انقلاب اسلامی اصفهان واقع در خیابان جامی برای ثبت نام اقدام کنند و کلاس ها از هفته اول مهرماه روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 15 الی 17 در خانه ولایت و انقلاب اسلامی تشکیل خواهد شد.

 

وی در پایان در مورد نحوه تهیه کتب و جزوات مرتبط با دوره عنوان داشت: علاقمندان به تهیه کتب و جزوات می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی WW.ALMIZAN.LOBOLMIZAN.IR و لینک "کتب" فایل WORD و PDF  کتب و جزوات را به صورت رایگان دانلود کنند.

 

شایان ذکر است کتب و جزوات آموزشی، تألیفی و تدریس شده توسط استاد در سالهای اخیر در قالب فایل ,WORDPDF و یا در قالب قایل های صوتی جلسات در پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه لب المیزان به آدرس اینترنتی WW.ALMIZAN.LOBOLMIZAN.IRبارگذاری شده است و علاقمندان می توانند با مراجعه به این پایگاه فایل های مورد نظر خود را به تفکیک و به صورت رایگان دانلود کنند. /939/پ203/ق

ارسال نظرات