۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۸۴۲۵۱

هیأتی از جامعه المصطفی به حرم مطهر حسینی مشرف شد

خبرگزاری رسا ـ هیأتی از جامعه المصطفی به زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) مشرف شده و با مسؤولان این حرم گفت‎وگو کرد.
زيارت هيأت جامعه المصطفي از حرم امام حسين(ع)

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هیأتی از جامعه المصطفی استان قم ضمن تشرف به حرم مطهر امام حسین (ع) با معاون تولیت این آستان مطهر دیدار و گفت‎وگو کرد.

 

سید افضل شامی، معاون تولیت آستان مطهر حسینی در دیدار با هیأت ضمن خوش آمدگویی و ذکر احادیثی درخصوص کربلا و قداست این شهر، تعداد زائران حرمین مطهر سید الشهدا(ع) و حضرت عباس (ع) را تقریبا 40 میلیون زائر در سال اعلام کرد و گفت: الحمدلله عتبات مقدسه کربلا بر خلاف خبرهای ذکر شده در برخی شبکه های اطلاع رسانی مخالف اهل بیت (ع) از امنیت کامل برخوردار است.

 

وی افزود: در پنج سال اخیر تمامی خدمات ارائه شده به زائران به صورت رایگان و در 24 ساعت بوده است.

 

سید افضل شامی، ضمن معرفی بخشهای آستان قدس حسینی و دستاوردهای حاصله در چند سال اخیر ، شرحی از پروژه های آینده حرم را ارائه کرد.

 

خانم آلاء حیدری از اساتید جامعه المصطفی در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تشکر از استقبال و خدمات رسانی به هیأت و زائران حرم امام حسین(ع) اظهار داشت: این هیأت متشکل از طلبه هایی از 26 کشور است که با همت موسسه بنت الهدی تابعه جامعه المصطفی استان قم به حرم مطهر امام حسین (ع) مشرف شد.

 

وی افزود: موسسه بنت الهدی با 1300 طلبه از کشورهای مختلف جهان با هدف افزایش مبلغان دین و نشر فرهنگ اسلام ناب محمدی به جهان به تدریس علوم و معارف دینی اقدام کرده است./980/ب102/د

ارسال نظرات