۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۱۸۴۲۷۶
شیخ نعیم قاسم:

سلاح مقاومت صرفا برای مقابله با رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان نسبت به خطر مستمر رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: سلاح مقاومت صرفا برای مقابله با رژیم صهیونیستی است.
شيخ نعيم قاسم معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی حزب الله در بیروت برگزار شد، تاکید کرد که لبنان بیش از هر چیزی نیازمند حمایت از خود در قبال خطر مستمر رژیم صهیونیستی است که روزانه با هواپیما لبنان را مورد تجاوز قرار می‌دهد.
 

 

وی با اشاره به حمایت همه مردم و نیروهای مقاومت از ارتش لبنان برای حفظ امنیت این کشور، عنوان کرد: سلاح و نیروهای مقاومت صرفا برای کمک به ارتش لبنان در راستای مقابله با رژیم صهیونیستی است.
 

 

شیخ نعیم قاسم مثلث ارتش، مقاومت و ملت لبنان را مثلثی طلایی برشمرد و اظهار داشت که  تنها در صورت اتحاد و هماهنگی این سه رکن می‌توان به آینده لبنان امیدوار بود.
 

 

این عضو ارشد حزب الله، دستاورد‌های مقاومت اسلامی لبنان در سال‌های ‌اخیر را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی گروه های لبنانی پس از پیروزهای مقاومت در سال 2000 و 2006 برخی به سنگ اندازی در مقابل حزب الله پرداختند.
 

 

وی با رد شایعه‌هایی مبنی بر موازی کاری حزب الله با دولت لبنان گفت: اینگونه ادعاها صرفا در راستای ضربه زدن به وجهه حزب الله در میان مردم است./983/ب902/د

ارسال نظرات