۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۸۴۳۳۹
عضو ارشد حزب الله:

حضور حزب الله در سوریه برای تامین امنیت منطقه است

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد حزب الله لبنان تاکید کرد که حضور نیروهای حزب الله در سوریه در راستای مصالح این کشور و به منظور تامین امنیت منطقه است.
سيد هاشم صفي الدين

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز در مراسمی که در منطقه النبطیه برگزار شد، مورد هجمه قرار گرفتن سوریه از سوی کشورهای غربی را حلقه‌ای از زنجیره مقابله با محور مقاومت عنوان کرد و گفت: سوریه صرفا به دلیل استقامت در مقابل آمریکا و حمایت از مقاومت اسلامی مورد هدف قرار گرفته است.
 
وی افزود: تحولات اخیر و اقدامات آمریکا و غرب به وضوح این مطلب را برای همگان روشن کرد.
 
حجت الاسلام صفی الدین با اشاره به حضور حزب الله در سوریه، تاکید کرد: حضور این جنبش در سوریه در راستای تامین مصالح لبنان و مقابله با ورود تروریست‌ها به این کشور است، حزب الله همچنین با این اقدام به فراگیر شدن صلح و امنیت در منطقه کمک می‌کند.
 
این عضو ارشد حزب الله به انتقاد از وضعیت امنیتی لبنان پرداخت و گفت: نیروهای مقاومت با وجود بی تفاوتی دستگاه‌های امنیتی هیچگاه در مقام نیروهای امنیتی ظاهر نشده‌اند.
 
حجت الاسلام صفی الدین تصریح کرد: نامه برخی شخصیت‌های لبنانی به باراک اوباما برای حمله نظامی آمریکا به سوریه بسیار ننگین و خجالت آور بود./983/ب902/د
ارسال نظرات