۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۸۴۹۲۷

کتاب میهمانان ملکوت در تبریز رونمایی می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی از رونمایی کتاب میهمانان ملکوت همزمان با کنگره شهدای طلبه و روحانی این استان خبر داد.
شهداي روحاني


حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تشریح ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: همزمان با آغاز این هفته جمعی از بسیجیان طلبه و روحانی استان در رژه نیروهای مسلح که فردا در میدان آذربایجان برگزار می شود، حضور خواهند داشت.


وی از برپایی غرفه شهدای طلبه و روحانی در نمایشگاه بزرگ مقاومت در تبریز خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از فردا با برپایی بیش از یکصد غرفه در موزه شمیم پایداری تبریز دایر می شود که در آن نهادها و یگان های مختلف توانمندی های خود را به نمایش خواهند گذاشت.


مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی همچنین از برگزاری شب‌های شعر و خاطره در تمامی مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس روحانیان ایثارگر، آزاده و رزمنده با حضور در جمع طلاب مدارس علمیه خواهران و برادران به بیان خاطراتی از آن سال‌های غرور و حماسه خواهند پرداخت.


حجت الاسلام سرایی حضور روحانیان بسیجی و ایثارگر در جمع دانش‌آموزان مدارس، برگزاری جلسات معرفتی، حلقه‌های صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج مدارس علمیه، نشست های عقیدتی سیاسی و همچنین فراهم نمودن مقدمات نهایی برگزاری کنگره شهدای طلبه و روحانی استان را از دیگر برنامه های این سازمان برشمرد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که کنگره شهدای طلبه و روحانی استان 11 آبان در تبریز برگزار خواهد شد، اظهار داشت: سخنرانان اصلی این کنگره حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه و آیت الله مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی هستند.


مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی از رونمایی کتاب «میهمانان ملکوت» همزمان با کنگره شهدای طلبه و روحانی این استان خبر داد، این کتاب در 700 صفحه با مشارکت هفت نویسنده در قالب داستان به شرح زندگانی 141 شهید طلبه و روحانی استان پرداخته است.


حجت الاسلام سرایی با بیان این‌ که آلبوم فاخر و نفیس نسل عاشورا ویژه شهدای طلبه و روحانی استان نیز به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه عاشورا رونمایی خواهد شد، گفت: هم اکنون در تعدادی از شهرها یادواره شهدای طلبه و روحانی برگزار شده که کنگره استانی برآیندی از تمامی این یادواره های شهرستانی خواهد بود./935/پ202/ق

ارسال نظرات