۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۸۵۶۲۰

سوء‌استفاده گروه بلژیکی از یک مارک فرانسوی در تبلیغ علیه اسلام

خبرگزاری رسا ـ سوء‌استفاده گروه راست‌گرای افراطی بلژیک از مارک یک شرکت تولیدی کفش فرانسوی در تبلیغ علیه اسلام، با اعتراض صاحب این مارک مواجه شد.
کفش

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «کریستین لوبوتین»، صاحب مارک معروف «لوبوتین» و تولیدکننده کیف و کفش در فرانسه در گفت‌وگویی مطبوعاتی اعلام کرد که از گروه راست‌گرای افراطی «فلماند» بلژیک به دلیل سوءاستفاده از تولیدات این شرکت در پوسترهای تبلیغاتی ضداسلامی به دادگاه شکایت می‌کند.

 

وی تأکید کرد: استفاده از تولیدات شرکت ما برای تبلیغ علیه اسلام و مسلمانان به هیچ‌وجه قابل قبول نیست؛ ما به زنان مسلمان و اعتقادات آنان احترام می‌گذاریم و هر نوع توهین به این باورها را رد می‌کنیم.

 

گروه راست‌گرای افراطی «فلماند» بلژیک در کمپین ضداسلامی خود با عنوان «اسلام یا آزادی؟»، پوستری را در اینترنت منتشر کرده و از کفش‌های مارک معروف فرانسوی برای تبلیغ علیه زنان مسلمان بهره برده است که همین مسأله، خشم و اعتراض صاحب این مارک را برانگیخته است.

 

گروه راست‌گرای افراطی «ولامس بلانژ فلماند» پیش از این نیز به دلیل ترویج نژادپرستی علیه مسلمانان توسط دادگاه‌های بلژیک به پرداخت غرامت محکوم شده است. /982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات