۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۸۶۰۲۴

کمک‎های بشردوستانه دفتر آیت الله سیستانی میان آوارگان سوری توزیع شد

خبرگزاری رسا ـ کمک‎های بشردوستانه دفتر حضرت آیت الله سیستانی میان آوارگان سوری در شهر اربیل عراق توزیع شد.
کمک‎های بشردوستانه دفتر آیت الله سیستانی میان آوارگان سوری توزیع شد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کمک های بشردوستانه دفتر حضرت آیت الله سید علی سیستانی در نجف اشرف میان آوارگان سوری مستقر در اردوگاه اربیل واقع در شمال عراق توزیع شد.

 

حجت الاسلام سید محمد العمیدی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی این کمک ها را میان هزاران آواره سوری مستقر در اردوگاه کورکوسک و اردوگاه قوشبته اربیل توزیع کرد.

 

وی در این باره گفت: دفتر آیت الله سیستانی در گذشته نیز کمک های بشردوستانه را میان آوارگان سوری در استان الانبار ارسال کرده بود. بیش از 6 هزار شهروند سوری در اردوگاه قائم استان الانبار مستقر بودند و پتو و بخاری به آنان اهدا شد.

 

حجت الاسلام العمیدی بر لزوم اهتمام سازمان های بین المللی نسبت به آوارگان سوری تأکید کرد و افزود: خدمت رسانی به آوارگان سوری بیش از توان استان اربیل، اقلیم کردستان و دولت عراق است و سازمان های بین الملل باید به این مسأله توجه داشته باشند.

 

وی خاطر نشان ساخت: هیأتی از سوی حضرت آیت الله سیستانی به این منطقه آمده و با توجه به اینکه در آستانه فرارسیدن فصل زمستان هستیم بیش از 15 هزار پتو و 5 هزار بخاری را میان سوری ها تقسیم کردیم.

 

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در پایان اظهار داشت: توزیع کمک های انسانی از سوی حضرت آیت الله سیستانی پیامی از سوی مراجع تقلید به مسؤولان ذی ربط است تا فورا به فکر حل بحران سوریه برآیند تا شاهد بازگشت این آوارگان به خانه و شهر خود باشیم./980/ب903/د

ارسال نظرات