۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۸۷۹۱۶

برگزاری همایش ملی «فرهنگ مطالعه در ایران – فرصت‌ها، تهدیدها و آینده پیش رو»

خبرگزاری رسا ـ همایش ملی «فرهنگ مطالعه در ایران – فرصت‌ها، تهدیدها و آینده پیش رو» با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می­شود.
همايش ملي فرهنگ مطالعه در ايران – فرصت‌ها، تهديدها و آينده پيش رو

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نهاد کتابخانه­های عمومی کشور، همایش ملی «فرهنگ مطالعه در ایران – فرصت‌ها، تهدیدها و آینده پیش رو» با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور در پنج محور اصلی، 28 آبان‌ماه در دانشکده حقوق دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

 

تبیین فرصت‌ها و تهدیدها و چشم‌انداز فرهنگ مطالعه‌، تحلیل فرهنگ مطالعه در ایران و جهان‌، تبیین وضعیت موجود مطالعه در ایران‌، نقش فناوری‌های نوین در فرهنگ مطالعه‌ و ارائه راهکارهای ارتقای فرهنگ مطالعه از محورهای اصلی این همایش یک روزه خواهد بود.

 

 بخشی از مقالات در روز همایش ارائه خواهند شد و بخش دیگر که دارای چارچوب علمی بوده، به صورت کتاب مجزا منتشر خواهند شد. علاوه بر این‌ها چکیده‌ای از مقالات نیز تهیه می‌شود و برگزیدگان در پنج محور اصلی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

 گفتنی است، حامیان این همایش به دو صورت مادی و معنوی هستند و مراکزی مثل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دبیرخانه دائمی فرهنگ مطالعه مرکز پژوهش‌ها،‌ شورای عالی آموزش و پرورش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ‌معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در زمره حامیان برپایی این همایش هستند.

 لازم به ذکر است، در کنار برپایی همایش یک‌روزه «فرهنگ مطالعه در ایران»، سخنرانی‌های ویژه و تخصصی با پنل‌های تخصصی مراکز مختلف فرهنگی و نمایشگاه‌هایی در حوزه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

 

مهلت ارسال آثار به همایش ملی «فرهنگ مطالعه در ایران» تا دهم آبانماه نیز تمدید شده و مقاله‌ها ‌باید از طریق پست الکترونیکی ارائه شوند. اطلاعات مربوط به این همایش از طریق آدرس الکترونیکی www.cs.atu.ac.ir قابل دسترسی است./998/د102/ق

ارسال نظرات