۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۸۸۴۶۳
اندیشمند شیعه مصر:

وجود انحراف در قرآن‎های ایران کذب محض است

خبرگزاری رسا ـ اندیشمند شیعه مصر با انتقاد از شایعه وجود قرآن‎های منحرف در ایران، تأکید کرد که کارشناسان بسیاری به ایران سفر کرده و به کذب بودن این شایعه پی بردند.
احمد راسم النفيس از انديشمندان شيعه مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد راسم النفیس، اندیشمند شیعه مصر در یکی از برنامه های شبکه ماهواره ای «النیل الثقافیه» از شایعات پیرامون شیعه مبنی بر وجود مصحف فاطمی و تحریف قرآن کریم به شدت انتقاد کرد.

 

وی گفت: هر که اعتقاد دارد کتابی به نام مصحف فاطمه نزد شیعیان وجود دارد یک نسخه را برایمان بیاورد. ما اعتقاد داریم که امامت از نسل پیامبر اکرم(ص) است، اما برگی گروه ها امامی مثل امام حسن البنا را برای خود می تراشند.

 

النفیس، انحراف در قرآن های شیعه به ویژه ایران را نیز تکذیب کرد و افزود: حتی یک حرف منحرف شده نیز در قرآن های ایران وجود ندارد. بسیاری از استادان و کارشناسان به ایران سفر و این موضوع را بررسی کردند و کاملا به این نتیجه رسیدند که وجود انحراف در قرآن های ایران کذب محض است.

 

این اندیشمند شیعه مصر با اشاره به اینکه اختلاف میان شیعه و سنی درباره امامت و ولایت است، تصریح کرد: اختلاف میان شیعیان و اهل تسنن پیرامون مساله امامتی است که در قرآن کریم به آن اشاره شده است.

 

وی خاطر نشان ساخت: سیاق قرآن کریم کامل است و نمی توان بخشی از آن را پذیرفت و بخش دیگر را نادیده گرفت. کسانی که منکر امامت هستند باید از خود بپرسند که ائمه واجب الاطاعه، راسخون فی العلم و صراط مستقیمی که قرآن از ما می خواهد از آنان اطاعت کنیم چه کسانی هستند./980/ب902/د

ارسال نظرات