۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۸۸۷۲۴

کشف تأسیسات جاسوسی رژیم صهیونیستی در غزه

خبرگزاری رسا ـ گردان‌های عزالدین قسام اعلام کردند که بخش مهمی از تأسیسات جاسوسی اسرائیل را در جنوب نوار غزه کشف کرده‌اند.
غزه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، "ابوعبیده" سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام درباره کشف تأسیسات جاسوسی اسرائیل در غزه گفت: ما اخیراً بخش مهمی از این تأسیسات را که دشمن صهیونیستی علیه ملت ما به ویژه در شرق خان یونس و جنوب نوار غزه استفاده می‌کرد، کشف کرده‌ایم.

 

وی این موفقیت را فاجعه بزرگی برای دشمن صهیونیستی عنوان کرد و گفت: جاسوسی اسرائیل شامل جاسوسی از شرکت ارتباطات فلسطین بود که ما به زودی به جزئیات این عملیات دست خواهیم یافت.

 

ابوعبیده با تأکید بر اینکه مقاومت در حال عملیات مستمر و پیگیرانه برای شکست دادن نقشه‌های دشمن صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: یک جنگ سری ادامه دار با دشمن صهیونیستی وجود دارد که ملت ما متوجه آن نیست و این جنگ متوقف نمی‌شود چرا که دشمن دست از جنایات خود بر نمی‌دارد.

 

سخنگوی گردان‌های قسام ضمن اعلام اینکه این گردان‌ها محاصره غزه را نخواهد پذیرفت، تأکید کرد:‌ ما هرگز نمی‌توانیم گرسنگی ملت خود را بپذیریم. دشمن نیز باید منتظر طوفانی از خشم مردم غزه باشد اگر به این محاصره ظالمانه پایان ندهد./982/د101/ک

منبع: خبرگزاری تقریب

ارسال نظرات