۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۸۹۰۸۲
سید حسن نصرالله در اولین شب محرم:

جنگی کورکورانه علیه امت اسلامی در جریان است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل حزب‌الله لبنان شب گذشته با تأکید مجدد بر ضرورت همکاری مردم لبنان با نیروهای امنیتی این کشور اظهار کرد: دشمن در کمین نشسته و منتظر اشتباهات مسلمانان است، بنابراین امت اسلام برای حفظ عظمت دین اسلام و جایگاه آن مسئولیتی بزرگ و عظیم بر عهده دارند.
سيدنصرالله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سید‌حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، شب گذشته، 13 آبان، در مراسم عزاداری نخستین شب محرم لبنان در مجتمع «سیدا‌لشهداء» منطقه «الرویس» این کشور یک بار دیگر از مردم مقاوم لبنان همکاری با نیروهای امنیتی در مناطق مختلف این کشور و همچنین همکاری با برگزارکنندگان مجلس عاشورایی را خواستار شد.


سید‌حسن نصرالله در ادامه با اشاره به شرایط امنیتی کشور و منطقه و چالش‌های پیش‌رو از برگزارکنندگان مجالس حسینی نیز خواست که شرایط مردم را در نظر گرفته و صدای بلندگوها را به خارج از محافل برگزاری مراسم عزاداری منتقل نکنند.


دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین تصریح کرد: فضای حاکم بر امت اسلامی طی سال گذشته، دشوار بود و در این سال افزایش چالش‌ها، کاهش فرصت‌ها و ایجاد فضاهای انتقال‌دهنده فتنه را شاهد بودیم.


وی عدم ارزیابی هر دینی با توجه به رفتار برخی پیروان آن را خواستار شد و گفت: ما هیچ دینی را مسئول رفتار پیروانش نمی‌دانیم و از جهان نیز می‌خواهیم که اشتباهات ما را به دینمان محول نکنند.


دبیرکل حزب‌الله بیان کرد: جنگی کورکورانه علیه امت اسلامی در جریان است و دشمن در کمین نشسته و منتظر اشتباهات ما است، بنابراین مسئولیت مسلمانان برای حفظ عظمت دین اسلام و جایگاه آن مسئولیتی بزرگ و عظیم خواهد بود.


سیدحسن نصرالله در پایان یادآور شد: محافل عاشورایی محافلی برای یاد خدا، قرائت قرآن، دعا و احیای سنن انبیای الهی است و ما به منظور تقرب به درگاه خداوند سبحان در آن شرکت می‌کنیم./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات