۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۹۰۶۸۷

ششمین کنفرانس اسلامی «صلح جهانی و وحدت» در انگلیس برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ ششمین کنفرانس "صلح جهانی و وحدت" به منظور ایجاد ارتباط و گفت‎وگو میان مسلمانان و پیروان سایر ادیان به همت مسلمانان انگلیس در این کشور برگزار شد.
کنفرانس اسلامي "صلح جهاني و وحدت" در انگليس
 
به گزارش خبرگزاری رسا، هزاران نفر از مردم انگلیس از ششمین فستیوال "صلح جهانی و وحدت" که بزرگترین گردهمایی مسلمانان شهر لندن، پایتخت انگلیس محسوب می شود بازدید کردند.
 
فعالیت های ورزشی، مسابقه، مسابقات ویژه کودکان و میزگردهای مختلف از جمله برنامه های متنوع اجرا شده در فستیوال "صلح جهانی و وحدت" بودند که از سوی مسلمانان انگلیس برگزار شد.
 
ششمین دوره این فستیوال به مدت دو روز در مرکز نمایشگاهی ExCeL در شهر لندن برگزار شد و موسسه اسلامی Islam Channel سازماندهی آن را بر عهده داشت.
 
سازمان دهندگان فستیوال "صلح جهانی و وحدت" هدف از برگزاری آن را تقویت گفت وگو و همبستگی جهانی در میان پیروان تمامی ادیان عنوان کردند.
 
این فستیوال که از سال 2005 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده و هر سال در انگلیس برگزار می شود یکی از بزرگترین فستیوال های این چنینی در قاره اروپا محسوب می شود و موفق شده است هر ساله هزاران بازدیدکننده را از 5 قاره و 132 کشور جهان به خود جذب کند.
 
کن لیوینگستون، شهردار لندن و جورج گالووی، یکی از نمایندگان مجلس انگلیس از جمله سخنرانان شناخته شده ششمین فستیوال اسلامی "صلح جهانی و وحدت" بودند./990/ب904/د
ارسال نظرات